Robber Posted April 17, 2013 Posted April 17, 2013 Beste Alle, Kunnen jullie mij helpen met het achterhalen wat voor onderdeel het volgende is? ik heb namelijk een lekkage in het stuurbekrachtigingscurcuit en het lijkt hier vandaan te komen. De olie lijkt boven bij de schroef vandaan te komen. De 2 leidingen, die zichtbaar zijn komen direct van de reservoir vandaan waar de stuurbekrachtigingsolie in zit. Bijgevoegd foto's om het onderdeel zichtbaar te maken. Alvast bedankt, Groet, Robbin Quote
Crum Posted April 17, 2013 Posted April 17, 2013 het lijkt op een oliekoeler voor de stuurbekrachtigingolie..als het mn eigen auto is zou ik het wel durven om die te by-passen (slangen doorlussen). Quote
Robber Posted April 17, 2013 Author Posted April 17, 2013 Crum, Bedankt voor je reactie. Dat is zeker iets wat ik ga proberen. Na een bezoekje aan heuts werd ook geopperd om te kijken naar een bromfiets radiator of dergelijks. Eerst de bypass proberen dan vervangen. Nogmaals bedankt, gr Robbin Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.