Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Beste Alle,

 

Kunnen jullie mij helpen met het achterhalen wat voor onderdeel het volgende is? ik heb namelijk een lekkage in het stuurbekrachtigingscurcuit en het lijkt hier vandaan te komen.

 

De olie lijkt boven bij de schroef vandaan te komen. De 2 leidingen, die zichtbaar zijn komen direct van de reservoir vandaan waar de stuurbekrachtigingsolie in zit.

 

Bijgevoegd foto's om het onderdeel zichtbaar te maken.

post-9600-0-73110700-1366198504_thumb.jpg

post-9600-0-90254700-1366198505_thumb.jpg

post-9600-0-50895600-1366198507_thumb.jpg

 

Alvast bedankt,

 

Groet,

 

Robbin

 

Posted

het lijkt op een oliekoeler voor de stuurbekrachtigingolie..als het mn eigen auto is zou ik het wel durven om die te by-passen (slangen doorlussen).

Posted

Crum,

 

Bedankt voor je reactie. Dat is zeker iets wat ik ga proberen. Na een bezoekje aan heuts werd ook geopperd om te kijken naar een bromfiets radiator of dergelijks.

 

Eerst de bypass proberen dan vervangen.

 

Nogmaals bedankt,

 

gr

 

Robbin

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...