Robber Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Beste Alle, Kunnen jullie mij helpen met het achterhalen wat voor onderdeel het volgende is? ik heb namelijk een lekkage in het stuurbekrachtigingscurcuit en het lijkt hier vandaan te komen. De olie lijkt boven bij de schroef vandaan te komen. De 2 leidingen, die zichtbaar zijn komen direct van de reservoir vandaan waar de stuurbekrachtigingsolie in zit. Bijgevoegd foto's om het onderdeel zichtbaar te maken. Alvast bedankt, Groet, Robbin Quote
Crum Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 het lijkt op een oliekoeler voor de stuurbekrachtigingolie..als het mn eigen auto is zou ik het wel durven om die te by-passen (slangen doorlussen). Quote
Robber Geplaatst 17 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 17 April, 2013 Crum, Bedankt voor je reactie. Dat is zeker iets wat ik ga proberen. Na een bezoekje aan heuts werd ook geopperd om te kijken naar een bromfiets radiator of dergelijks. Eerst de bypass proberen dan vervangen. Nogmaals bedankt, gr Robbin Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.