Guest Jaap van Deursen Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Ik heb een Picanto besteld met levertijd tussen 3 en 6 maanden. Nu zoek ik dakdragers voor dit model. Heeft iemand die toevallig "over" of weten jullie waar ik die het best kan kopen/bestellen. Zelf heb ik ze via www.winparts.nl gevonden voor ruim 113 euro. Ik benieuwd naar jullie tips en antwoorden en alvast hartelijk dank voor de moeite. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonzie Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Heb goede ervaring met de originele dakdragers via de dealer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joepnd Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Gaat het wel over de 5-deurs? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jelledeboer Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Geen idee of het hier over 5 of 3 deurs gaat?Ik heb toevallig zojuist een kleine howto voor 3 deurs gepost: http://www.kiaclub.nl/topic/13025-dakdragers-voor-picanto-3-deurs/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jaap van Deursen Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Gaat het wel over de 5-deurs? Het gaat over een vijfdeurs. Sorry voor het vergeten van deze info. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts