Guest Warmentuuter Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 De nieuwe pro cee'd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 het blijft een mooie bak dus als ik het goed begrijp word dit de opvolger voor de venga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 het blijft een mooie bak dus als ik het goed begrijp word dit de opvolger voor de venga Tja wat moet ik zeggen......... Venga, Carens, Pro Ceed.... ik weet het niet meer. Het blijft nog ff Venga denk ik, Maar ik vind de Pro Ceed wel een hele mooie auto. Gemeen hoor via Kia dat ze de laatste tijd van die mooie/leuke auto's uitbrengen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 het blijft een mooie bak dus als ik het goed begrijp word dit de opvolger voor de venga Nee joh, anders schuurt hij met zijn zorgvuldig verzorgde kapsel tegen de dakrand.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 Nee joh, anders schuurt hij met zijn zorgvuldig verzorgde kapsel tegen de dakrand.. Kapsel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 Dat had zullen kunnen groeien in 22 uur van de tijd dat wij er zijn. vrij naar de tekst van het koningslied Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts