xtra40 Geplaatst 26 April, 2013 Geplaatst 26 April, 2013 het blijft een mooie bak dus als ik het goed begrijp word dit de opvolger voor de venga Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 26 April, 2013 Geplaatst 26 April, 2013 het blijft een mooie bak dus als ik het goed begrijp word dit de opvolger voor de venga Tja wat moet ik zeggen......... Venga, Carens, Pro Ceed.... ik weet het niet meer. Het blijft nog ff Venga denk ik, Maar ik vind de Pro Ceed wel een hele mooie auto. Gemeen hoor via Kia dat ze de laatste tijd van die mooie/leuke auto's uitbrengen. Quote
bigwade Geplaatst 26 April, 2013 Geplaatst 26 April, 2013 het blijft een mooie bak dus als ik het goed begrijp word dit de opvolger voor de venga Nee joh, anders schuurt hij met zijn zorgvuldig verzorgde kapsel tegen de dakrand.. 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 27 April, 2013 Geplaatst 27 April, 2013 Nee joh, anders schuurt hij met zijn zorgvuldig verzorgde kapsel tegen de dakrand.. Kapsel? Quote
bigwade Geplaatst 27 April, 2013 Geplaatst 27 April, 2013 Dat had zullen kunnen groeien in 22 uur van de tijd dat wij er zijn. vrij naar de tekst van het koningslied Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.