Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo,

zijn er meer mensen die zijn geconfronteerd met een afgebroken sleutel.

Een paar maanden geleden brak de baard van de opklapbare sleutel.

Nu is mijn ander sleutel ook afgebroken.

Mijn dealer gaf niet thuis en mocht het zelf betalen

Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt, laat het dan eens weten.

• 4 months later...
Posted

Hallo,

zijn er meer mensen die zijn geconfronteerd met een afgebroken sleutel.

Een paar maanden geleden brak de baard van de opklapbare sleutel.

Nu is mijn ander sleutel ook afgebroken.

Mijn dealer gaf niet thuis en mocht het zelf betalen

Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt, laat het dan eens weten.

Hallo.

Kia Nederland heeft uit coulange mijn tweede sleutel toch vergoed, NETJES.

• Like 1
Posted

Het scharnierpunt van de sleutel van mijn picanto is afgebroken, dus de baard is nog heel.

Bij de dealer aangegeven dat ik niet van plan was te betalen; maar kreeg een maand later wel een rekening van 136 euro, die ik dus niet betaald heb- mijn klacht hierover aan Kia en aan de dealer gestuurd en kia scheef dat ze een procedure voor kapotte sleutels hebben en dat ze mijn dealer gevraagd hebben de rekening conform deze procedure aan te passen. Maand later de aanmaning van mijn dealer waarop ik hun nog eens mijn en kia's antwoord gestuurd heb.

Posted

Ik heb 3 huissleutels, 1 van de brievenbus en een amerikaans kwartje aan mijn bos. Dat is dus niet veel. (48 gram)
Ik denk dat het probleem in het scharnierpunt zat; dat is daar maar 1 mm dik.

• 2 months later...
Posted

29 juli met mijn gebroken sleutel bij de Kia-dealer om de hoek geweest en vorige week de 5de aanmaning gehad voor deze reparatie (hoewel afgesproken is dat het me niets zou kosten).

Nu ben ik zelf maar eens bij de garage langs gegaan, want mailen schijnt niet goed te helpen kennelijk.

De Kia-waardecheque waarmee ik de reparatie zou moeten betalen, wordt nu direkt naar de dealer gestuurd en daarmee zou het probleem van de terugkerende aanmaningen ook opgelost moeten zijn.

• 3 weeks later...
Posted

Hallo.

Mijn sleutel is ook stuk na 16 maanden en nog geen 20 000 km er hangen 2 sleutels bij geen garantie. Er zit

een scheutje waar de baard in gaat gewoon een zwakke plek bij het pinnetje /gaatje.

als kia het niet oplos waar zeker van ben kijk eens op marktplaats bij auto onderdelen en kost een sleutel

ongeveer 20 euro met filmpje voor het aan te passen.

js