robquatr Posted May 7, 2013 Posted May 7, 2013 Sinds een paar weken ben ik tot volle tevredenheid in het bezit van een gloednieuwe Venga 1,6 Superpack met navigatie. Alles werkt probleemloos. Stemherkenning, BT met de IPhone, USB stickje, zelfs de ISG, de hele rimram werkt zonder problemen. Er is slechts één dingetje wat ik niet aan de praat krijg en dat is de IPod functie. Mijn IPhone speelt de muziek via BT gewoon af. Als ik hem op de USB ingang aansluit, met BT in of uitgeschakeld, wordt hij niet herkend. Wel maakt hij om de de paar seconden het geluidje wat je altijd hoort als je hem oplaadt. Nu heb ik ook nog een IPod Nano 3 maar die reageert helemaal niet wanneer ik hem aansluit op de USB aansluiting. Mijn vraag is, heb ik daar misschien een apart draadje voor nodig? Eigenlijk maakt het me niet veel uit want op zo een 8gig stickje gaan al zeer veel MP3jes op. Klopt het dat de IPhone of de IPod überhaupt niet worden opgeladen via de USB aansluiting? Dat zou natuurlijk te mooi zijn voor woorden Quote
bigwade Posted May 7, 2013 Posted May 7, 2013 yep, kabeltje NB er is een apart topic iPhone en iPod Tricks http://www.kiaclub.nl/topic/3690-ipod-en-iphone-tips/ Quote
Recommended Posts