paulus30 Posted May 17, 2013 Posted May 17, 2013 Even een vraagje Is de schakel indicator van de kia rio Super Pack 2013 (in het midden van de snelheidsmeter) uit te zetten? Kan helaas geen instelling vinden in de boordcomputer. Paul Quote
xtra40 Posted May 17, 2013 Posted May 17, 2013 in het instruktie boekje hoofdstuk 4 blz 55 daar staat • Als u de optie ECO OFF in de tripcomputer selecteert, gaat de schakelindicator voor de handgeschakelde transmissie niet branden. dus het lijkt mij dat het wel moet kunnen ik kon het alleen ook niet vinden dus vind deze text wel iets verwarrend Quote
paulus30 Posted May 17, 2013 Author Posted May 17, 2013 Ook ik heb de tekst wel gezien in het boekje, volgens mij is dit voor de automaat uitvoering en staat het fout in het boekje (niet zeker), Ik zie op mijn boordcomputer wel dingen zoals wheel alignment on/off maar ECO off??? is niet te vinden door mij. Quote
xtra40 Posted May 17, 2013 Posted May 17, 2013 nee ik kon het ook niet vinden en wheel alignment is de waarschuwing die je krijgt als je wielen niet in de recht uitstand staan als je je contact aanzet Quote
Murcielaygo Posted May 17, 2013 Posted May 17, 2013 Bij de Picanto kun je door de BC bladeren en komt "Eco On" ook voorbij. Als je dan LANG op het knopje drukt gaat 'ie naar "Eco Off". Maar zal bij een Rio wel weer anders zijn... Quote
paulus30 Posted May 18, 2013 Author Posted May 18, 2013 Bij de Picanto kun je door de BC bladeren en komt "Eco On" ook voorbij. Als je dan LANG op het knopje drukt gaat 'ie naar "Eco Off". Maar zal bij een Rio wel weer anders zijn... Bij de Rio is dit inderdaad anders,... ik ga er maar vanuit dat de schakel indicator niet uit te zetten is Quote
handyman Posted May 18, 2013 Posted May 18, 2013 zie blz 4 54 van de handleiding Stand ECO ON/OFF (indien van toepassing) U kunt in deze stand het controlelampje ECO in-/uitschakelen in het instrumentenpaneel. Als u in de stand ECO ON gedurende ten minste 1 seconde op de toets RESET drukt, wordt ECO OFF op het scherm weergegeven en dooft het controlelampje ECO tijdens het rijden. Als u het controlelampje ECO weer wilt weergeven, druk dan gedurende ten minste 1 seconde op de toets RESET in de stand ECO OFF. Vervolgens wordt ECO ON op het scherm weergegeven. Wanneer u in de stand ECO korter dan 1 seconde op de toets RESET drukt, wordt de functie gewijzigd naar dagteller Quote
paulus30 Posted May 18, 2013 Author Posted May 18, 2013 zie blz 4 54 van de handleiding Stand ECO ON/OFF (indien van toepassing) U kunt in deze stand het controlelampje ECO in-/uitschakelen in het instrumentenpaneel. Als u in de stand ECO ON gedurende ten minste 1 seconde op de toets RESET drukt, wordt ECO OFF op het scherm weergegeven en dooft het controlelampje ECO tijdens het rijden. Als u het controlelampje ECO weer wilt weergeven, druk dan gedurende ten minste 1 seconde op de toets RESET in de stand ECO OFF. Vervolgens wordt ECO ON op het scherm weergegeven. Wanneer u in de stand ECO korter dan 1 seconde op de toets RESET drukt, wordt de functie gewijzigd naar dagteller En een controle lampje "ECO ON" is al helemaal niet te vinden op de Rio (handgeschakeld) . Helaas, maar toch bedankt. Quote
Recommended Posts