Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ook zo vaak naar de dealer?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Donderdag a.s. krijgen we een nieuwe binnenspiegel in onze Cee'd en wordt de condensor van de airco vervangen.

Er is al het een en ander aan onze (gebruikte) Cee'd vervangen sinds we de auto in februari 2012 kochten.

* flexibel deel in de uitlaat

* deel van de voorwielwielophanging

* dempers van de achterklep

* beugels onder de brandstoftank

* de kilometerteller / snelheidsmeter.

Ik vind het nogal wat.

Begrijp me goed, het is geen kritiek we zijn zeer tevreden over onze Kia en de manier waarop de dealer ons helpt, het geeft vertrouwen in de auto en de organisatie er om heen.

Ik ben benieuwd of andere Kia-rijders ook vaak naar de dealer moeten voor een reparatie of vervanging van een onderdeel.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Dat is een aardig lijstje wat je hebt staan.

Je zou je bijna afvragen of ze de auto wel goed hebben nagekeken bij aflevering.

Of heb je er al veel kilometers mee gemaakt?

Een condensor, voorwielophanging en flexibel deel uitlaat worden regelmatig vervangen bij een hoge kilometerstand.

Bij mij was de auto niet helemaal goed nagelopen met de nul km beurt.

Zodoende moest ik twee keer terug. (lekkage knipperlichtje en ruitrubber verkeerd gemonteerd)

Met de nodige excuses is het keurig hersteld en ga ik nu af en toe heen voor een gratis bakje koffie :-)

Dan zien ze je nog eens. 

Geplaatst

@Warmentuuter

Onze Cee'd komt uit de lease maar met een lage kilometerstand, 51K, en is dealeronderhouden.

Er staat nu nog maar 68K op de teller, dus zoveel rijden we er niet mee.

Geplaatst

Ik ben met mijn nieuwe c'eed ook al weet ik veel hoeveel keer bij de dealer geweest.

Op een gegeven moment hebben wij gezegd hou hem maar en wij willen een andere.

En dat is gebeurd.

Alles keurig opgelost zo.

En deze nieuwe is piekfijn in orde.

Niks geen problemen prima wagen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...