Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik ben bij de garage geweest omdat mijn auto inhoud op de snelweg in de stad rijdt hij prima.

Nu heb ik wat tips gekregen van creative name maar de garage zegt dat het de kleppen zijn die moeten gesteld worden maar hij heeft geen tijd.

Nu bel ik een andere garage en die zegt dat dit niet kan want de auto heeft zelf stellende kleppen whaaaaa ik word gek.

Wie moet ik nu geloven.

Ik ga over twee weken op vakantie en de eerste garage zegt kan je gewoon mee rijden is geen probleem maar ik durf zo niet.

Please help me

iK

Geplaatst

Ja kleppen kunnen gesteld worden.

Moet zelfs met dat type auto elke 30.000km bij LPG gebruik

Ga naar een goede Kia Dealer.

Ik heb geen idee waar je woont, maar Kia Wolters IJsselstein is een TOP werkplaats en kan je veilig op weg helpen.

Geplaatst

Jazeker..

Die kunnen zelfs kapot/verbrand zijn.

Neem morgen nou maar gewoon eens contact op met Wolters en dan komt alles vast goed :wink:

Geplaatst

Jazeker..

Die kunnen zelfs kapot/verbrand zijn.

Neem morgen nou maar gewoon eens contact op met Wolters en dan komt alles vast goed :wink:

Ik woon in Eindhoven maar ga morgen naar de Kia dealer

nogmaals bedankt

Geplaatst

Ik heb geen idee waar je woont, maar Kia Wolters IJsselstein is een TOP werkplaats en kan je veilig op weg helpen.

Hebben we eindelijk weer iemand die zijn/haar avatar ingevuld heeft stel, uitgerekend jij deze vraag  :-)  :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...