vlaming Geplaatst 8 Augustus, 2014 Geplaatst 8 Augustus, 2014 Ik heb een gelijkaardig probleem dat begon aan 25.000 km. Mag ik daaruit besluiten dat de speling tussen kroonwiel en pion (differentieel dus) het probleem is ? 1 Quote
Pipercub Geplaatst 9 Augustus, 2014 Geplaatst 9 Augustus, 2014 Nou niet direct het kan ook een kruiskoppeling zijn, dit is al eens eerder op het forum geweest. Zoek maar eens. Quote
xtra40 Geplaatst 9 Augustus, 2014 Geplaatst 9 Augustus, 2014 en bij elmerblues zat het dus in de versnellingsbak inwendig Quote
Crum Geplaatst 9 Augustus, 2014 Geplaatst 9 Augustus, 2014 diff heeft vaak geen speling, maar de secundaire as, dit komt door te lage voorspanning van de lagers van betreffende as. 1 Quote
elmerblues Geplaatst 11 Augustus, 2014 Geplaatst 11 Augustus, 2014 Ik moet helaas melden dat de tik weer terug is. Al weer vrij snel trouwens. Het vervangen van de bak is helaas niet afdoende gebleken. Quote
vlaming Geplaatst 11 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 11 Augustus, 2014 Nou, je hebt gratis een nieuwe bak ... Ik ben echt benieuwd wat het dan wel is ? Het is vervelend maar zou het ook leiden tot een breuk, panne, ongeval ? Ik heb op 18 augustus een afspraak Quote
vlaming Geplaatst 19 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 19 Augustus, 2014 Bleek dat er vet moest tussen de fusé en de cardankop, centrale moer op de cardans werd ook aangespannen ... en "probleemgeluid" was weg ! (voor hoelang valt af te wachten) Omdat er niets defect was ... geen garantie, dus het uurloon moest ik betalen waardoor het kleine onderhoud 1u15min heeft geduurd. Het geluid is dus niets om je zorgen over te maken, het zou meer gebeuren bij de 2.0 diesel vanwege het koppel. Andere Kia's zouden er ook last mee hebben ? (Kia garage Tiers te Zulte) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.