SHEDAI Geplaatst 1 Augustus, 2013 Geplaatst 1 Augustus, 2013 Hallo allemaal, Nou net bij de kfc drive om wat kip te halen en er stond een klein rij. Dus auto in Zijn vrij gezet om motor stil te zetten. Daarna weer gestart stukje vooruit in middels airco wel aan dus stop/start systeem uitgeschakeld. Maar ik deed hem weer in zijn vrij en deed me voet van koppeling af en ik hoor een ratel zo een seconde of 2. Heb een paar keer geprobeerd dmv koppeling intrappen en weer terug heb het nog paar keer gehoord.. Morgenochtend dealer bellen is kijken of het dan ook daar gebeurd. Laat jullie nog wel weten. Mvg Quote
bigmac Geplaatst 1 Augustus, 2013 Geplaatst 1 Augustus, 2013 Zou het kunnen dat je 'm niet helemaal goed in de vrijstand had staan? Quote
SHEDAI Geplaatst 1 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 1 Augustus, 2013 Ja daar denk ik nu ook wel aan alleen dan zou het dan toch contstant moeten doen neem ik aan. Quote
Creative Name Geplaatst 2 Augustus, 2013 Geplaatst 2 Augustus, 2013 Als je een ratel hoort als je je koppeling intrapt is vrijwel zeker je drukgroep aan het overlijden. Kan je nog wegrijden vanuit z'n 2e versnelling? Quote
SHEDAI Geplaatst 2 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 2 Augustus, 2013 Als je een ratel hoort als je je koppeling intrapt is vrijwel zeker je drukgroep aan het overlijden. Kan je nog wegrijden vanuit z'n 2e versnelling? Het is alleen als ik koppeling op laat komen in zijn vrij geratel is dan zo een 2 sec. Er staat nog maar net 1700km op teller. Vandaag nog een paar keer geprobeerd maar niks gehoord. Quote
Creative Name Geplaatst 7 Augustus, 2013 Geplaatst 7 Augustus, 2013 Dat is toch echt vrijwel zeker je drukgroep lager. Maakt totaal niks uit want daar wordt je auto gewoon oud mee maar als het je echt irriteert zou ik het toch laten vervangen bij je eerst volgende servicebeurt want minder zal het geluid niet meer worden.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.