Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Versnellings pook met Led (Rood of wit)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste Kia club members,

Ik ben opzoek naar een versnellings pook de licht heeft (led) of eventueel kan ombouwen naar een lichtgevende. Al een tijdje opzoek geweest op ebay etc. maar nog niet echt iets bijzonders tegen gekomen.

Dit is bijvoorbeeld een voorbeeld die op de volvo v40 zit:

2012-11-07-16.01.40-225x300.jpg

Hopelijk kunnen jullie mij helpen! 

Groetjes,

Ryan

Geplaatst

De knop die je toont is sowieso voor een automaat.

Zelf heb ik nog nooit mooie gezien met licht, bijna allemaal van die typische AutoStyle dingen.

Je hebt tegenwoordig ook knoppen met een digitale aanduiding van de versnelling, idioot duur (bijna €150), maar wel grappig.

Geplaatst

Ja dat klopt. Ze zijn precies hetzelfde ook voor de handegeschakelde V40 alleen ik kon niet het goede plaatje ervan vinden.

O echt waar. Enig idee waar je die kan vinden? Of de naam ervan

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

Geplaatst

als je een 5 versnelings bak hebt heb je een ronde versnelings pook knop en deze zit net als een moer vast gedraaid dus je kunt hem er zo af draaien en een standaard pook knop op monteren deze worden weer of eroverheen gedraaid of met boutjes vast geklemd 

Geplaatst

Er staat "universeel, niet geschikt voor automaat" . dan zou ik zeggen dat het wel moet passen :-) tenzij je een automaat hebt, maar ik ben geen monteur 

Geplaatst

Oke super! Ja ik ben zelf ook geen monteur :P Dus ervaring van jullie is altijd welkom! :D

* Ik heb gewoon een pook met 5 versnellingen. Ik denk dat die zelfs precies zo is net als die van een RIO

Geplaatst

ja als je een 5 versnellings handgeschakelde versnelings bak heb kun je hem er zo afdraaien en er dis zo een universeel exemplaar  op monteren 

ik wilde zelf eerst zo iets nemen als deze 

gear-shift-knob-red-led.jpg

en daar krijg je dus dit als montage spullen bij 

adapters.jpg

http://www.ebay.com/itm/220869643033?item=220869643033&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item336cdb4b19&vxp=mtr

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...