Gast Warmentuuter Geplaatst 7 Augustus, 2013 Geplaatst 7 Augustus, 2013 We kunnen wel spreken van een Marterprobleem denk ik zo... Breek me de bek niet open. Bontjassen moeten ze er van maken. Quote
bigwade Geplaatst 7 Augustus, 2013 Geplaatst 7 Augustus, 2013 Het blijft wel knagen, hoe komt zo'n beesie op zo'n dak om zich daar aan een antenne te vergrijpen ?? Quote
Smart Geplaatst 7 Augustus, 2013 Geplaatst 7 Augustus, 2013 Misschien heettie Harry Nak.......heb een antenne op m'n dak! Quote
Remko .me Geplaatst 7 Augustus, 2013 Geplaatst 7 Augustus, 2013 ik zeg, gladde wax erop (vooraf kleien) glijd dat beest er zo weer vanaf.... toch..? Quote
Fer Geplaatst 9 Augustus, 2013 Geplaatst 9 Augustus, 2013 Voor dat ik mijn haaien fin op het dak haf had ik een kort stompje er op van een alfa Koste nog geen 10 euro en werkte perfect paste ook perfect Maar elke standaart antenne met ik meen m5 schroefdraad kun je er op schroeven Zonder problemen Zou graag zo'n haaien vin antenne op de auto willen hebben, kunt u mij vertellen waar die te koop zijn en ze die er ook op zetten ,en wat de kosten daarvan zijn. Mvg Fer Quote
Hoelahoep Geplaatst 9 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 9 Augustus, 2013 Ja hoor, vanmorgen was het weer raak. Marter is op mijn Rio geklommen en had zijn tanden gezet in de nieuwe antenne. Maar alleen het onderste deel daarvan is zacht en daar zitten tandafdrukken in. Dit keer had hij het ook gemunt op de antenne van de auto van mijn vrouw, een Peugeot 206 cc. Die ziet er ongeveer hetzelfde uit maar dan boven de voorruit. Ook hier tandafdrukken in het onderste zachte deel. Duidelijk was aan de modderresten te zien dat hij er via de motorkap opklimt en er dan aan de achterkant weer afspringt. Best knap want de lak is spiegelglad door de wax etc. Hij glijdt dan ook uit, ook dat kun je zien. Maar komt er helaas toch op... Quote
bigwade Geplaatst 9 Augustus, 2013 Geplaatst 9 Augustus, 2013 Ik zou gaan posten en dat beest helemaal lek slaan. Tuigh, die marters. In een heel oud topic vond ik de oplossing in de vorm van een wc blokje ergens monteren. Hoefde zelfs geen A-merk te zijn.. Quote
xtra40 Geplaatst 9 Augustus, 2013 Geplaatst 9 Augustus, 2013 mischien even van deze plaatsen wie weet help het ?? http://www.ebay.nl/itm/Marter-verjager-Anti-Martre-Marderschreck-NEU-/160883040276?pt=LH_DefaultDomain_123&hash=item2575606014&_uhb=1#ht_1889wt_1397 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.