Gast wil51 Geplaatst 16 Augustus, 2013 Geplaatst 16 Augustus, 2013 Het blijkt dat de dieven niet zo geïnteresseerd zijn in het merk Kia. Dit jaar zijn in het eerste half jaar 48 Kia's gestolen. Als je in een Volkswagen rijdt moet je meer zorgen maken, daar zijn er 1719 van gestolen in dezelfde periode. http://www.stavc.nl/pdfdb/incijfersnew/halfjrstatistiek2013.pdf Quote
Lennart Geplaatst 16 Augustus, 2013 Geplaatst 16 Augustus, 2013 Gelukkig maar. Wel intressant nieuws om hier te delen.. Quote
Gast wil51 Geplaatst 16 Augustus, 2013 Geplaatst 16 Augustus, 2013 Net ook een reactie op de radio. De startonderbreker die iedere nieuwe auto standaard heeft is zinloos. De criminelen kunnen alle startonderbrekers kraken. Quote
Remko .me Geplaatst 16 Augustus, 2013 Geplaatst 16 Augustus, 2013 Het is inderdaad zinloos als je het in die zin ziet, maar het kost ze wel meer tijd, waardoor de kans groter is da het "te lang duurt"en dus meer risico aanwezig is, dat risico nemen ze liever op duurdere klasse auto's. Quote
Jack_z Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 de mijne kan nog niet gestolen worden komt pas in oktober dus ik slaap nog rustig Quote
kris88 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Wel als er een paar piraten het schip kapen 1 Quote
Wimis on Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Ik ben goed verzekerd............. toch ? Quote
Jack_z Geplaatst 20 Augustus, 2013 Geplaatst 20 Augustus, 2013 mijn buurvrouw is 89 en heeft snor en baard, die zet ik straks gewoon de hele nacht naast mijn auto, dus kan ik toch lekker slapen 1 Quote
Jantje.2 Geplaatst 28 Augustus, 2013 Geplaatst 28 Augustus, 2013 Het is inderdaad zinloos als je het in die zin ziet, maar het kost ze wel meer tijd, waardoor de kans groter is da het "te lang duurt"en dus meer risico aanwezig is, dat risico nemen ze liever op duurdere klasse auto's. Lang? De gemiddelde volkswagen golf is binnen 2 minuten weg.. 5 minuten als er een alarm op zit, dan moeten ze eerst even een gaatje knippen in het spatbord Quote
patrickceed Geplaatst 28 Augustus, 2013 Geplaatst 28 Augustus, 2013 ooh?? Kia Motors Nederland @Kia_Motors_NL 22 augustus #KiaAlert in omgeving Nijmegen is een blauwe #Kia #Sportage uit 2010 gestolen. Heeft iemand deze gesignaleerd? http://bit.ly/kia-alert Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.