Ceed2Ceed Geplaatst 16 Augustus, 2013 Geplaatst 16 Augustus, 2013 Ik wil alleen maar even melden dat het prima werkt, maar ............. je ziet niet als het werkt! Op echt steile hellingen werkt het, op wat minder steile hellingen, waar je toch achteruit zakt, niet. Dat betekent dat je toch altijd de handrem gebruikt. Of mis ik iets? Quote
Pipercub Geplaatst 16 Augustus, 2013 Geplaatst 16 Augustus, 2013 Ja, je moet harder op de rem trappen en deze vasthouden. Ik dacht ook eerst dat het niet werkte maar ik trapte niet hard genoeg op de rem. Bij het wegrijden blijft de auto even "hangen". Quote
mika kjelld Geplaatst 16 Augustus, 2013 Geplaatst 16 Augustus, 2013 Ja, je moet harder op de rem trappen en deze vasthouden. Ik dacht ook eerst dat het niet werkte maar ik trapte niet hard genoeg op de rem. Bij het wegrijden blijft de auto even "hangen". sluit ik me helemaal bij aan Quote
chloso Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Idd zo ervaar ik het ook. Hard genoeg op rem drukken en dan werkt de Hill assist zo goed als altijd Quote
patten Geplaatst 22 Augustus, 2013 Geplaatst 22 Augustus, 2013 Net terug van twee weekjes bergen/bulten en het werkt helemaal perfect. Je hebt ca. 3 seconden de tijd om weg te komen. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 22 Augustus, 2013 Geplaatst 22 Augustus, 2013 Ja bij ons werkt het ook prima, op beide modellen. Quote
Ki'aad Geplaatst 6 Januari, 2014 Geplaatst 6 Januari, 2014 Ja bij ons werkt het ook prima, op beide modellen. Toevallig ook nog met de aanhanger/caravan ervaring opgedaan? Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 6 Januari, 2014 Geplaatst 6 Januari, 2014 Toevallig ook nog met de aanhanger/caravan ervaring opgedaan? Nee, nog niet nodig gehad.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.