Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kraak bij vluchtheuvel?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

K heb gemerkt dat wanneer ik over een vluchtheuvel ga dat ik vanachter een kraak hoor? Steeds vanaf +/- 25km/u hoor ik t als ik over deze ga.

Heb al op kofferrand geduwd om te horen of hij dan nog kraakt bij t naar beneden gaan maar dan hoor ik niets. Lijkt dus enkel te zijn bij t rijden?? Iemand dit ook al voorgehad?

Geplaatst

Dat is een droog achterklep rubber.

Beetje vasaline en het zou zomaar weg kunnen zijn.

Heb het met mijn Fiat ook, maar ben te lui dat tubetje te zoeken :wink:

Geplaatst

hoezo te lui je heb de hele middag staan kletsen daar word je toch niet lui van??????

Dat is een droog achterklep rubber.
Beetje vasaline en het zou zomaar weg kunnen zijn.
Heb het met mijn Fiat ook, maar ben te lui dat tubetje te zoeken :wink:

• Like 1
Geplaatst

Doe je achterklep eens open en kijk eens waar links en rechts de rubbertjes zitten.

Dat kan in de klep of in de achterkant van je auto zitten.

Halverwege achterraam links en rechts, denk ik !

Geplaatst

Is het rechtsachter ? Ga maar naar de dealer want dan is er iets niet goed met je schokdemper.

Wij hebben een diesel als demo waar ik regelmatig in rij, je hoort deze wringen op het moment dat ik de auto bij mij voor de deur parkeer, ik moet dan schuin een stoepje oprijden.

Geplaatst

Het is idd vanachter en links of rechts weet k niet. Vrees dat k m idd eens binnen zal moeten doen daarvoor. Daar dient garantie voor hè :)

Geplaatst

KIA = Kraak Is Aanwezig  :osama:

Alle gekheid op een stokje, dat soort kraakjes kunnen op teveel plaatsen ontstaan van de al genoemde schokdemper tot een stabilisatorstang rubber.

Geplaatst

Maar toch zou t niet mogen hè. De wagen is van januari dus zou toch mogen verholpen worden vind ik

• 2 weken later...
Geplaatst

Het kan altijd gebeuren natuurlijk, wat door mensen gemaakt wordt kan ook stuk gaan.

En als je met zo'n probleem naar de dealer gaat wordt dit ook zeker verholpen.

Geplaatst

Ik zit momenteel in Turkije. Na mijn vakantie ga ik met de wagen nr de dealer. Heb enkele dagen voor mijn vakantie het gevoel gehad dat dit gekraak erger werd. Dus wordt vervolgd ...

• 3 maanden later...
Geplaatst

Even een update. Sinds mijn vorige post hier al een aantal x met de wagen terug bij dealer gestaan waar ze verscheidene zaken hebben ingevet & vervangen. Ook hebben ze contact gehad met kia belgie. welke orders had gegeven. Dit had allemaal

Niet geholpen. Dus terug Wachten op

Kia belgie. Dan is er iemand van kia belgie langsgeweest waar ze testritten mee gedaan hebben met mijn auto. Ze hebben dan in de wagen aan de binnenkant iets gedaan. Welke zou geholpen hebben volgens hun. Als ze er mee rijden horen ze niets zeggen ze terwijl ik het toch zeker heel duidelijk hoor bij het overgaan van een drempel en dit bij aangepaste snelheden (onder de 30 voor de gewone en hoge drempels zelfs bijna stapvoets) dus terug contact opnemen met de dealer dan maar :(

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...