Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Navigatie sportage diefstal gevoelig?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben van plan mijn sorento van 2010 in te ruilen voor een sportage met navigatie. In mijn sorento heb ik achteraf een JVC navigatie in laten bouwen. Daar heb ok maar kort plezier van gehad, want na 3 maanden was iemand zo vriendelijk deze met veel geweld en schade te stelen. Is de af fabriek ingebouwde navigatie van de sportage beter tegen diefstal beveiligd?

Geplaatst

Hallo bigwade. Dank voor je antwoord. In de JVC zat idd de stem van Brabantse Bea. Maar het apparaat was toch makkelijk te verwijderen. Ik vraag me af of dat nu af fabriek beter beveiligd is.

Geplaatst

Hallo bigwade. Dank voor je antwoord. In de JVC zat idd de stem van Brabantse Bea. Maar het apparaat was toch makkelijk te verwijderen. Ik vraag me af of dat nu af fabriek beter beveiligd is.

Ben bang dat geen enkel systeem hier tegen bestand is. Als ze je navigatie, of wat dan ook, persé

willen hebben dan wordt het eruitgehaald. Desnoods met dashboard en al.  Ook een extra alarm

systeem zal diefstal niet voorkomen. Wellicht een (klein) beetje afschrikken.

Grtz.

Specialmade

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...