Gast RvdG71 Geplaatst 30 Augustus, 2013 Geplaatst 30 Augustus, 2013 Hallo allemaal, Mijn naam is Robert van der Graaf en ik heb vandaag een Kia Rio comfort Pack in de kleur zwart besteld. en deze wordt 11 september geleverd. Mijn hudige auto is een Skoda fabia Greenline die ik na drie jaar trouwe dienst hierop inruil ook in de kleur zwart Ik heb inmiddels een beetje op het forum rond gekeken en ik zie dat het geluid wat tegenvalt van de Rio maar hier was ik gelukkig al op voorbereid. Ik heb 4 maal de MTX RTC653 en een active sub van Pioneer gereed liggen om direct in te bouwen na aflevering Ik hoop op weer een hoop veilige kilometers met de Rio maar dat zal wel goed komen Groeten Robert 3 Quote
Jim Brouns Geplaatst 30 Augustus, 2013 Geplaatst 30 Augustus, 2013 Welkom en alvast veel plezier met de nieuwe auto. Quote
oude Geplaatst 31 Augustus, 2013 Geplaatst 31 Augustus, 2013 Veel veilige kilometers toegewenst met denieuwe auto. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 31 Augustus, 2013 Geplaatst 31 Augustus, 2013 Welkom op het forum en alvast heel veel plezier gewenst met de nieuwe aanwinst. En met het geluid komt het ook wel goed zo te lezen Quote
Gast RvdG71 Geplaatst 11 September, 2013 Geplaatst 11 September, 2013 Nou ik heb hem opgehaald hoor. Kijk hem eens mooi zijn Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 11 September, 2013 Geplaatst 11 September, 2013 Hele mooie auto Robert, ook geweldige wielen.... veel plezier ermee... Quote
Specialmade Geplaatst 11 September, 2013 Geplaatst 11 September, 2013 Hey Robert, Hoop dat je nog geslapen hebt voordat je de auto kon ophalen Maar je heb een hele mooie auto met erg mooie wielen. Suc6 en veel rijplezier. Grtz. Specialmade Quote
Gast RvdG71 Geplaatst 21 September, 2013 Geplaatst 21 September, 2013 Zo vandaag even foto's kunnen maken met het mooie weer van de nieuwe Rio, en direct geplaats in mijn garage. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.