Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik wilde graag weten wat een bergings materialen set kost zoals de fanclub aan geeft ,op de pagina tekst en uitleg op de home pagina van de kia club. Wie heeft er enig idee lijkt me toch wel makkelijk om te hebben . Er staat wel mail naar de kiapost alleen dit email adres doet het dus niet.

Grt michel 463

Posted

Dit pakket koste destijds 100 euro en werd aangeboden tijdens de First Second Durch Kia Event in 2003.

Het pakket was speciaal afgestemd op de Sorento.

Inprincipe kun deze materialen overal kopen bij goede 4x4 bedrijven. Ons pakket kwam van de Recreatieve http://www.recreatieve.nl/home.html.

Wel altijd even aangeven dat het om een Sorento gaat. De trekogen zitten op een wat lastige plek. Direct onder de kunstof bumper. Dit zou bij gebruik van verkeerde materialen wat schade kunnen geven bij het uittrekken van de auto uit de modder of diepe kuil.

Posted

Een goed sleeplint of kabel is altijd makelijk om bij je te hebben. Je kan natuurlijk altijd in een situatie komen dat je vast raakt in de modder en dat kan al op een heel lullige manier. Heb je dan geen lint bij je maar er is wel een trekker of ander materieel in de buurt, dan schiet je er nog niets mee op.

Ook is het altijd de regel dat je iemand helpt die vast zit. Want je wilt zelf ook geholpen worden als je vast staat.

Dus daarom is het altijd nutig om iets bij je te hebben of dat een ander hopelijk wat bij zich heeft.

• 1 month later...
Posted

Zover ik weet heeft Garagebedrijf voor 4x4 Hans Saris ook van dit soort pakketjes liggen.

Vraag anders eens even na bij Hans Saris http://www.saris4x4.nl

Pakket bestaat uit een sleeplint, trekogen e.d. Genoeg voor een Sorento, en zover ik weet is Hans Saris niet duur.