Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Achteruitrijcamera

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo heeft er al eens iemand een achteruitrijcamera laten inbouwen? Dan zijn natuurlijk de vragen?

Waar?

Hoe duur?

Is het professioneel gebeurd?

Waar is de camera aan bevestigd?

Zijn de kabels goed weggewerkt en op de achteruitrijverlichting aangesloten?

Ik weet het veel vragen, maar ik ben gewoon een nieuwsgierig jongetje van 56. :wink:

• Like 1
Geplaatst

Hallo heeft er al eens iemand een achteruitrijcamera laten inbouwen? Dan zijn natuurlijk de vragen?

Waar?

Hoe duur?

Is het professioneel gebeurd?

Waar is de camera aan bevestigd?

Zijn de kabels goed weggewerkt en op de achteruitrijverlichting aangesloten?

Ik weet het veel vragen, maar ik ben gewoon een nieuwsgierig jongetje van 56. :wink:

ow dan ben ik nog een jonkie van 55 die ook een picanto net heeft gekocht maar er nog op wacht :P

• Like 1
Geplaatst

Je kunt ook een camera kopen die in de kentekenverlichting integreert.

Die heb ik pas nog eentje verkocht en 1 van de Pimpmasters heeft er eentje op zijn Rio. Die passen op de Picanto ook...

Geplaatst

Volgens mij lijkt die van de Picanto iets langer maar kan natuurlijk vertekend beeld zijn, daarom de vraag past de Rio versie ook in de Picanto?

Geplaatst

Ik heb destijds gemeten en ben tot de conclusie gekomen dat het zou passen.

De bestelde unit kwam bij mij qua maat mooi overeen, alleen heb ik 'm wegens verkoop van

de radio waar de camera op aangesloten zou worden nooit daadwerkelijk geplaatst gehad.

Dus 100% zeker weet ik het niet, maar logisch denkend (waarom iets nieuw ontwikkelen als je 

al iets kant en klaar hebt (doen ze bijv. ook bij de raamknoppen)) blijf ik erbij dat het past.

Geplaatst

Ik heb destijds gemeten en ben tot de conclusie gekomen dat het zou passen.

De bestelde unit kwam bij mij qua maat mooi overeen, alleen heb ik 'm wegens verkoop van

de radio waar de camera op aangesloten zou worden nooit daadwerkelijk geplaatst gehad.

Dus 100% zeker weet ik het niet, maar logisch denkend (waarom iets nieuw ontwikkelen als je 

al iets kant en klaar hebt (doen ze bijv. ook bij de raamknoppen)) blijf ik erbij dat het past.

Past perfect!

Staat  Hyundai I30 op.

• Like 1
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst

Hallo heeft er al eens iemand een achteruitrijcamera laten inbouwen? Dan zijn natuurlijk de vragen? Bij aanschaf Kia picanto kreeg ik een pioneer navigatiesysteem cadeau daar werkt de camera perfect op

Waar? Bij de Kia dealer

Hoe duur? 295 euro Inc pioneer camera.

Is het professioneel gebeurd? Ja is perfect gedaan

Waar is de camera aan bevestigd? Boven kentekenplaat je ziet als je oplet de camera zitten valt bijna niet op.

Zijn de kabels goed weggewerkt en op de achteruitrijverlichting aangesloten? Ja alles is perfect gedaan en weggewerkt

Geplaatst

Ik krijg zojuist van pioneer een bericht dat er een update is voor de avic-F940BT , waarin ook via deze update de achteruitrijcamera kan worden ingesteld met belijning zodat je zelf de kaders kan instellen.

Ik heb zojuist de update geïnstalleerd in de avic-F940BT. De update is goedgedaan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...