Fire69 Geplaatst 28 November, 2013 Geplaatst 28 November, 2013 Ik heb gisteren nog via Facebook een bericht naar Kia Belgie gestuurd. Ze hebben geantwoord dat ze mijn vraag hebben doorgestuurd naar de supportdienst. Ben benieuwd... Quote
JeeCee Geplaatst 2 December, 2013 Geplaatst 2 December, 2013 Ik krijg hier vandaag een folder met de wintercampagne van Kia Belgium in mijn bus, 179€ voor 6 jaar kaartupdates, lijkt mij wel interessant ware het niet dat ze nu gratis zijn bij aankoop van een nieuwe Sportage Quote
MGA1600 Geplaatst 2 December, 2013 Geplaatst 2 December, 2013 Ik kreeg vandaag een mailtje dat de kaartupdate bij de dealer beschikbaar is Quote
Fire69 Geplaatst 2 December, 2013 Geplaatst 2 December, 2013 Antwoord via Facebook: Hallo, De kaartupdate zal vanaf december beschikbaar zijn voor de dealers. U kan dus zeer binnenkort een kaartupdate krijgen. Ik hoop u hiermee van voldoende informatie te hebben voorzien. Met vriendelijke groeten, het Kia-team Volgende week maar eens een belletje naar de dealer plegen Quote
Wingie Geplaatst 3 December, 2013 Geplaatst 3 December, 2013 @Fire69 zou je daarna kunnen laten weten om welke versie het gaat want volgens mijn dealer is/komt er dit jaar geen nieuwe update meer en is dus die van april dit jaar de laatste. (2w geleden laten installeren) Quote
enrique Geplaatst 4 December, 2013 Geplaatst 4 December, 2013 Ben ook erg benieuwd want volgens Kia Ned komt er een kaart update van 2014 in dec Weet zelfs Kia nu niet wat er allemaal speelt Als de laatse kaart update van april is dan klopt er iets niet Ik hoor wel de reacties Quote
Fire69 Geplaatst 4 December, 2013 Geplaatst 4 December, 2013 Ik heb gisteren mijn dealer gemailt, hun antwoord: Beste, Wij zijn pas deze week op de hoogte gebracht van de update-procedure. Wij wachten nog op een USB-stick en zullen u nadien contacteren voor de update. Met vriendelijke groeten. Ik laat hier iets weten van zodra de update gedaan is... Quote
enrique Geplaatst 4 December, 2013 Geplaatst 4 December, 2013 Ik heb Kia ned maar een email gestuurd met bovengenoemde vraag Krijg wel antwoord Quote
trachycarpus Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 op http://www.navigation.com kan je zien of er al een nieuwe kaartupdate is op de site kan je het volgende tegenkomen **1E7A1 or **1E7AF dit betekend dat het de kaartupdate van vorig jaar is als er een nieuwe update is dan staat er : **2E7A1 or **2E7AF Waar vind ik de SET- UP toets ? Quote
Fire69 Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 In je handleiding? Als het is om je versie te weten, dan moet je gewoon een secondje of 10 op de knop met het tandwiel blijven duwen. Quote
trachycarpus Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 krijgt iedereen die een nieuwe sportage aankocht(ook tweedehands ) die 7jaar gratis update? Quote
Fire69 Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 In België geldt het enkel voor voertuigen die na September 2013 voor het eerst zijn ingeschreven. Quote
trachycarpus Geplaatst 12 December, 2013 Geplaatst 12 December, 2013 Wat kost een software update ongeveer in (belgie) , is dit een vaste prijs? Heb momenteel de 5.1.3 staan Quote
rightone Geplaatst 12 December, 2013 Geplaatst 12 December, 2013 de software update is gratis je betaald alleen voor de kaartupdates. Software updates kan je vinden op www.navigation.com Quote
woskam Geplaatst 23 December, 2013 Geplaatst 23 December, 2013 Klopt, vandaag laten doen. Heb nu ook 312. de vorige die ik had was 310, dus ben benieuwd of ik verschillen opmerk. Scheelt 2 jaar. Quote
Preston Geplaatst 23 December, 2013 Geplaatst 23 December, 2013 Update kaart werkt naar behoren.. kben nog niet op een een ander adres aangekomen dan dat ik moest zijn. Wat me wel opvalt is dat ALLE tankstations zijn aangegeven op de kaart... dat was bij vorige versie toch nog niet zo? ... of wor ik oud? Quote
Wingie Geplaatst 24 December, 2013 Geplaatst 24 December, 2013 Heeft iemand al iets gehoord over de update die in december zou komen, heb eind november de update gekocht maar deze is van april 2013 dus ben heel benieuwd of er nog een versie komt Quote
woskam Geplaatst 24 December, 2013 Geplaatst 24 December, 2013 Als de map database 312..... is, heb je de laatste en de volgende komt 4e kwartaal 2014 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.