Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ik heb interesse in een GRATIS Meguiars poetscursus op:  

20 leden hebben gestemd

1. 1. Ik heb interesse in een GRATIS Meguiars poetscursus op:

• Zaterdag 4 April 2009
    • Zaterdag 25 April 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dan is hierbij de juiste tijd en plaats bekend.

McDrive Hazeldonk

Verzamelen om ca 8.00 uur

Vertrek richting poetscursus 8.15 uur

Wij zijn iig op tijd.

Philip en Agnes

• Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ha iedereen, tot waneer kan je je inschrijven want ik weet pas een week van te voren of ik vrij kan krijgen en dan zou ik ook mee willen gaan hier heen.

groet ronald

Geplaatst

Ronald,

Tot de vrijdag voor de "cursus" Laten we zeggen tot 20.00 uur. Is toch tijd genoeg dunkt mij.

Geplaatst (aangepast)

ik ben dan om 8 uur bij hazeldonk.

maak ik ff rijtje zodat we weten wie daarheen komen.

1. Kelvin

2. Tazteam

3. El-Rio-Grande.

4. 16 v

aangepast door kelvin
Geplaatst
welke hazeldonk bij moerdijk of zundert?

Uuhhmm, laten we het zo zeggen: McDrive op parkeerplaats Hazeldonk langs de A16 richting Antwerpen, direct voor / op de grensovergang met Belgi

Geplaatst

Inderdaad jammer...

Net als de rest ben 'k ook benieuwd naar de reden. Als je het wilt mededelen tenminste?!.

Heb je je ook afgemeld bij Sven van Meguiar's?

Dit is de lijst met deelnemers tot nu toe:

1. Alex

2. Dyana

3. tazteam

4. Agnes

5. kiwiholland

6. bambix

7. Arckoo

8. Kia-man

9. El Rio Grande

10. 16v

11. kelvin

12. ??

13. ??

14. ??

15. ??

Er zijn nog 4 plaatsen vrij. Mocht er iemand zijn die iemand wil meenemen, heb ik daar geen problemen mee.

Geplaatst

Is jammer inderdaad.

Maar deze poetscursus wordt niet door KIA aangeboden maar door mij persoonlijk.

Ik vind het erg jammer wat er met je procee'd allemaal gebeurd is en hoe je je benadeeld voelt door de diverse concessiehouders. Je bent nog steeds meer dan welkom om te komen. Al kom je tevoet ;)

Misschien is het een leerzame dag en vind je begrip voor je situatie waarin je nu zit van de mensen. Alleen zie je ze dan live.

Geplaatst

ben toch bang dat het aan jouw dealer ligt zelf al vele jaren (9 jaar) in het bezit van een kia en altijd perfect geholpen zelfs na het verstrijken van de garantie periode.

spijtig dat je je schaamt om een kia te rijden, ik hoop voor je op nog prettige kilometers zonder tramelant.

gr ronald

Geplaatst (aangepast)
Heb er echt geen zin meer in!

Schaam me zelfs meer en meer om met Kia rond te rijden!Hun woord houden doen ze niet ivm de 7j garantie want ze schuiven als op de klant hun nek zodanig het hun de gebrekken niks kosten en dan stappen ze mee in evenementen,waar ze nog niet in opdagen :x:x:x

Waarom zou je je schamen om in een Kia te rijden?? Je vind het een mooie auto zei je zelf.. Puur om het merk Kia? Je dacht dat bij een ander merk niets kan gebeuren??

Dat ze niet correct handelen in jouw geval is absoluut niet goed te praten, maar wat ik (persoonlijk) een beetje voel is dat jij de situatie z

aangepast door El-Rio-Grande
Geplaatst
Hoe en wat rond het niet opdagen bij een event.. tsja hoe dat zit weet ik verder niet. Het verhaal is echter gepost door iemand op 1 april en die persoon heeft slechts over dat onderwerp gepost, op 1 april...

Om het nog erger te maken: Geregistreerd op 1 april, 2 berichten over dit onderwerp gepost op 1 april en sindsdien niets meer......

Nogmaals, hoe e.e.a. precies zit weet ik niet, maar het riekt naar een flauwe 1 april grap....

Peter

als ik me niet vergis is de melding van 1 april dat er een raceteam is, het event is vermeld op KIA.be met de melding dat het GEEN 1 april grap is.

Ik kan me voorstellen dat deze dag door anderen georganiseerd is en dat KIA.be hier alleen vermelding van gemaakt heeft en verder niet betrokken was. Mogelijk hebben de personen die mee zouden doen besloten dit niet te doen of het was ivm mogelijke banden met Kroymans mss niet mogelijk.

Het is zonder een reactie van KIA.be niet eerlijk om hen gelijk de schuld te geven.

Ik zou dan ook even afwachten wat zij komende week op hun site zetten, dit hele weekeinde waren zij natuurlijk gesloten en niet in staat hiertoe.

Maar dit is natuurlijk maar mijn mening zonder negatieve emoties over het merk KIA.

Dave

Geplaatst

helaas kan ik niet mee kan geen vrij krijgen van het werk, had graag meegegaan.

iedereen veel poets plezier.

gelukkig stond er een stand op the battle of the small waar ik al wat gekocht hebt ga ik thuis oefenen.

groet ronald

Geplaatst

Ik ga proberen om voor 8 uur in hazeldonk aan de koffie te zitten. Is alleen een beetje

lastig te plannen omdat het een best eind is en je weet niet hoe druk het op de weg is.

Geplaatst
Ik ga proberen om voor 8 uur in hazeldonk aan de koffie te zitten. Is alleen een beetje

lastig te plannen omdat het een best eind is en je weet niet hoe druk het op de weg is.

Dat zelfde wil ik ook gaan proberen.. uurtje of 7.45 aan de koffie met een donut op Hazeldonk.. Maar verkeersdrukte.. Zaterdag ochtend vroeg?? Weet nie hoor...

Groeten,

Peter

Geplaatst

mensen het is spijtig maar ik moet het afblazen.

ik kan niet naar belgie ik moet zaterdag werken heb nog te veel

stilstaande auto's staan.helaas sorry

wou dat ik mee kon.

Geplaatst (aangepast)

Dit is de lijst met deelnemers tot nu toe:

1. Alex

2. Dyana

3. tazteam

4. Agnes

5. kiwiholland

6. bambix

7. Arckoo

8. Kia-man

9. El Rio Grande

10. kelvin

11. ??

12. ??

13. ??

14. ??

15. ??

Afvallers zijn helaas 16_v en kiakeproceedke. De een om een duidelijkere reden dan de ander.

Dit zijn de adres gegevens tbv de TomTom etc.

Meguiar’s Polish & Cleaning Products divisie van APC Verschaeren, berlaarbaan 85B, 2860 Sint Katelijne Waver

Verdere informatie: naast Meguiar's Belgi

aangepast door Alex VB
Geplaatst

De Pica staat er netjes bij, even gewassen voor morgen:mrgreen:

Ik heb er erg veel zin in.

Dus:

Tot morgen.

Philip en Agnes

Geplaatst
mijn vriendin komt ook mee. Ik hoop dat dat geen probleem is?

en er word om 8 uur vertrokken bij hazeldonk toch?

Leeftijd, Maten, kleur haar, ogen, hobby's ?? :-P:razz::-P:razz: ;) ;)

Is geen enkel probleem.

Je moet er alleen voor waken dat ze straks niet de poetsfanaat wordt. Want dan is je auto niet meer veilig. ;)

Geplaatst
mijn vriendin komt ook mee. Ik hoop dat dat geen probleem is?

en er word om 8 uur vertrokken bij hazeldonk toch?

Verzamelen Hazeldonk: 8.00 uur.

Vertrek Hazeldonk: 8.15 uur.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugde, niet waar?

Groeten,

Peter

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...