Alex VB Posted December 26, 2008 Posted December 26, 2008 (edited) Hallo Mede KIA rijders en liefhebbers, Ik heb het wazige idee om met zijn allen een GRATIS Meguiar's poetscursus/demonstratie te volgen. Maar eerst wil ik kijken hoeveel mensen hier interesse in hebben. Het is nl. zo dat er minimaal 5 mensen en max Edited December 26, 2008 by Alex VB
Administrators Jheroen Posted December 26, 2008 Administrators Posted December 26, 2008 Alex, knoop er anders een poll aan dan kunnen mensen snel laten weten wel of niet geinteresseerd te zijn, ideetje?
Tazteam Posted December 26, 2008 Posted December 26, 2008 Interesse vanaf deze zijde. Dan kunnen we buiten de poetscursus ook de Belgische leden ontmoeten. Lijkt mij leuk. Philip
Alex VB Posted December 26, 2008 Author Posted December 26, 2008 Alex, knoop er anders een poll aan dan kunnen mensen snel laten weten wel of niet geinteresseerd te zijn, ideetje? Poll?? Graag.. Ik weet alleen niet hoe dit in dit forumsysteem op te starten.. Help? Ik heb al 2 mogelijke data die we dan in de Poll kunnen zetten. Er zijn nog andere "vereisten" om het een en ander in goede banen te leiden maar dat voeg ik toe in mijn eerste bericht..
Tazteam Posted December 26, 2008 Posted December 26, 2008 het staat anders omschreven dan Poll, namelijk "discussie" Bovenaan in dit topic staat discussietools, hier kan je een "poll" maken en toevoegen. Philip
lund 1775 Posted December 29, 2008 Posted December 29, 2008 beste kia rijders pas op met de meguiars cursus,zoals je het nu word geleerd hoe je moet poetsen, zo heb je nog nooit je auto gepoets,het werk verslaven. het is heeeeel verslavend om met meguiars poets spullen te gebruiken. ik gebruik het nu 5jaar het is super spul. kijk even op deze site Meguiar's Holland :: Index groetjes lund
MrBubbels Posted January 1, 2009 Posted January 1, 2009 Mooi idee dat poetsen in Belgie, kunnen we misschien ook meerdere keren in Baarn doen, daars chijnt ook een shop te zitten. mrbubbels
Alex VB Posted January 12, 2009 Author Posted January 12, 2009 Wauw.. Het wordt echt een 50-50.... Er zijn 2 mensen die op beide dagen kunnen waaronder ik er 1 van ben.. Ik stel voor om nog te wachten tot 31 januari om dan echt de knoop door te hakken. Of het moet zo zijn dat Tazteam het niet erg vindt 2 keer mee te gaan naar deze Meguiar's Workshop? Dan reserveer ik beide dagen!
Tazteam Posted January 13, 2009 Posted January 13, 2009 Sorry Alex, ik kom maar 1 van de 2 dagen. Ik heb wel aangegeven dat beide dagen mij uitkomen, maar ik kom maar 1 keer. De reden is simpel, mijn baan wordt opgezegd per 1-3-2009, en of ik in deze tijd een nieuwe baan kan vinden........ Daarom maar 1 dag, ik hoor wel welke. Philip
El-Rio-Grande Posted January 13, 2009 Posted January 13, 2009 Alex, Ik heb interesse in de 25e, maar durf nog geen garantie te geven of ik dan ook echt kan. Daarnaast is het natuurlijk ook best een eindje rijden.. Heb ik net de auto gepoetst, is ie weer vuil als ik thuis kom... Maar mijn interesse gaat dus uit naar de 25e. Groeten, Peter
Alex VB Posted January 15, 2009 Author Posted January 15, 2009 Alex,Ik heb interesse in de 25e, maar durf nog geen garantie te geven of ik dan ook echt kan. Daarnaast is het natuurlijk ook best een eindje rijden.. Heb ik net de auto gepoetst, is ie weer vuil als ik thuis kom... Maar mijn interesse gaat dus uit naar de 25e. Groeten, Peter Hallo Peter, Echt poetsen wordt het niet. Je krijgt eerst een uitleg over de produkten zelf en daarna een demonstratie op 1 van de auto's die van de mensen zijn. Het kan zijn dat jouwn auto uitgekozen wordt voor de demo of een andere auto. Die Demo is erg interessant om te zien en ook om zelf te proberen. Tevens kan men ook nog terecht met vragen over probleem gevallen. Zoals: " Ik heb leren bekleding maar er zit een vlek die ik er niet uit krijg, weten jullie goe dit moet?" Enz. Het ziet er naar uit dat de 25ste de meeste stemmen heeft. Als men het niet erg vindt reserveer ik de 25ste bij Meguiar's in Belgi
Alex VB Posted January 16, 2009 Author Posted January 16, 2009 ik ben met ... Nu de rest nog...:clap:
bigwade Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 Dames, Heren, dit lijkt wel een tupperware poets meeting....... Ik zou zeggen, doe effe snel een motorkapje, wijs de bob's aan en duik daarna gezellig met z'n allen de kroeg in..... Just kidding ! Veel Plezier !
Tazteam Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 Kom op mensen, geef je even op bij: http://nl.meguiars.be/forum/viewtopic.php?t=2022 Dan weet de organisatie dat hij daadwerkelijk mensen kan/mag verwachten. Philip
Alex VB Posted January 21, 2009 Author Posted January 21, 2009 Dank je wel Philip, Je bent me net iets te snel.. Inderdaad geef je op via genoemde link en we kunnen er een geslaagde dag van maken. Anders hoefde je ook niet te stemmen. Toch?
Alex VB Posted February 1, 2009 Author Posted February 1, 2009 Aan alle stemmers en niet Stemmers! Ik ben een beetje teleurgesteld in de mensen die hier positief gereageerd en gestemt hebben met mijn voorstel voor een gezellige en GRATIS poetscursus gegeven door Meguiar's Belgi
El-Rio-Grande Posted February 1, 2009 Posted February 1, 2009 Hoi Alex, Ik heb me daar (nog) niet aangemeld, omdat ik echt nog niet zeker weet of ik kan. Wel vind ik het zeker een leuk initiatief en als ik kan en de mogelijkheid heb, kom ik ook echt wel. Moet het alleen wel door gaan. Mensen, als je eerder al had aangegeven interesse te hebben in de poetsdag, en dat nog steeds hebt, meld je dan aan voor die poetsdag, op het meguiar's forum. Zou toch beslist zonde zijn als deze dag niet door kan gaan... Groeten, Peter
kiwiholland Posted February 1, 2009 Posted February 1, 2009 Hallo Alex ik heb mijn eigen aangemeld voor 25 april OK gr Frans
Arckoo Posted February 16, 2009 Posted February 16, 2009 Ik heb me ook aangemeld, maar sta alleen nog niet op de lijst. Ook maar meteen aangemeld voor 7 november: de Advanced MMD (zou zonde zijn als je wel de perfecte producten hebt maar er vervolgens niet uithaalt wat er in zit omdat je zelf tekort schiet!)
Alex VB Posted February 18, 2009 Author Posted February 18, 2009 Nu nog de rest die zo enthousiast waren nog en dan is de dag al helemaal vol.. We zijn met 7 tot nu toe en dat betekent dat we het door kunnen laten gaan.
Arckoo Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Nu nog de rest die zo enthousiast waren nog en dan is de dag al helemaal vol.. Tja, er zijn maar weinig dingen zeker in dit leven, maar in ieder geval van
Recommended Posts