Ga naar inhoud

GRATIS poetscursus door Meguiar's BE


Ik heb interesse in een GRATIS Meguiars poetscursus op:  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik heb interesse in een GRATIS Meguiars poetscursus op:

    • Zaterdag 4 April 2009
    • Zaterdag 25 April 2009


Aanbevolen Berichten

  • Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi Alex,

Ben er nog niet helemaal over uit wat het word.. Nu er steeds meer Rio's bij zijn zou ik bijna denken dat ik wel moet... ;)

Het is toch best ff een eind rijden, maar aan de andere kant ook wel weer leuk om ff met de groep bij elkaar te zijn...

Overigens als kant-tekening ben ik van plan om dit jaar opnieuw weer een meeting voor Kia in Nederland te organiseren. Hoe of wat en wanneer ben ik nog niet over uit...

Groeten,

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit zou wel leuk zijn een treffen. Ook leuk om dan een keer de leden te zien. Ben benieuwd of er nog meer leden uit mijn regio komen.

Ik laat mijn auto elke dag meedere malen uit ;)

belgie is wel een eind rijden voor een poetscursus maar ik gaat er nog een nachtje over

nadenken

Link naar reactie
Delen op andere sites


Helemaal mee eens! En trouwens: alles wat niet langer dan 3 uur rijden is, is niet ver ;) Vanuit de omgeving Amersfoort is het naar het Sint Katelijne Waver in Belgie net 2 uur rijden.

Kia-man: je moet het anders zien he... je rijdt niet naar Belgi

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor alle duidelijkheid ik klaag niet ;). Autorijden is een van mijn vele hobbies, maar Belgen en poetsen.... ????:D;)

Oh Oh.. Vooroordelen..:no::no::no:

Dan zou ik ZEKER naar deze dag komen. Misschien dat je de Belgen nog wat kan leren.. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alex,

Ook ik ga ervoor zorgen dat ik die dag erbij kan zijn..

Ik zal me vandaag of morgen ook even bij Meguires aanmelden, daar heb ik nu geen tijd meer voor, moet zometeen weg naar een afspraak..

Het is dan een eind rijden, maar het is dan wel weer even een leuk treffen..

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jep. Moet ik me trouwens nog ergens officieel aanmelden of is het beantwoorden van de pol voldoende???

Om Sven te laten weten wie wel komt opent hij een aanmeld gedeelte op het Belgische Meguiar's forum. Men dient zich te registreren op dit forum met dezelfde naam als op dit KIA Forum en men kan zich dan bij Sven opgeven voor deze dag. Dit is om alleen mensen toe te laten op deze dag die ook aangemeld staan bij dit forum. m.a.w. een beetje een controle voor ons.

http://nl.meguiars.be/forum/viewtopic.php?t=2022

Dit is de link naar betreffende topic om je aan te melden..

Hopelijk zien we elkaar dan op de 25ste April bij Meguair's Belgi

Link naar reactie
Delen op andere sites


Los van de Meguiars dag nog niet, voor wat ik weet..

Ik wil in 2009 wel een Kia dag gaan organiseren maar hoe en wat weet ik nog niet...

Ik zal hierover eens een nieuw draadje gaan openen waar discussies los kunnen gaan barsten..

Overigens wil ik dit jaar de Kia dag niet meer in Oktober doen, maar ietsjes warmer... Augustus ofzo?

Groeten,

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Alex,

Ik heb in de forum agenda een aantekening gemaakt bij 25 april, dat die dag die poetscursus is. Weet zo niet of dat openbaar is, of op profiel gekoppeld..

Verder heb ik er ook een herinnering bij ingesteld, 1 dag van te voren, maar ook daarvan weet ik niet of dat openbaar is, of profiel gekoppeld...

Daar zou Jheroen wellicht antwoord op kunnen geven...

Groeten,

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Alex,

Ik heb in de forum agenda een aantekening gemaakt bij 25 april, dat die dag die poetscursus is. Weet zo niet of dat openbaar is, of op profiel gekoppeld..

Verder heb ik er ook een herinnering bij ingesteld, 1 dag van te voren, maar ook daarvan weet ik niet of dat openbaar is, of profiel gekoppeld...

Daar zou Jheroen wellicht antwoord op kunnen geven...

Groeten,

Peter

Super, geweldig..:rockon:

Item is te zien en te openen in de kalander.

Dat ik zelf niet op het idee kwam..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb net even zitten puzzelen met routeplanners, van mijn voordeur af, naar de locatie.

Reis ik over Breda / Antwerpen, kost het mij in tijd 2 uur en 27 minuten en zijn het 173,79 km.

Reis ik over Eindhoven / Turnhout dan kost het mij in tijd 2 uur en 1 minuut en zijn het 177,81 km.

Het klinkt gek, maar de verhoudingen liggen dus redelijk gelijk voor die 2 routes. Kies ik optie 1 (Breda / Antwerpen) dan zou ik bij Hazeldonk een pitstop maken en zou dat wellicht een locatie kunnen zijn om gezamelijk verder te rijden.

Wat denken anderen hier over, die vrijwel dezelfde rit moeten rijden??

Wellicht is het dan inderdaad leuk om de route deels gezamelijk af te leggen...

Groeten,

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



×
×
  • Nieuwe Aanmaken...