Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ik heb interesse in een GRATIS Meguiars poetscursus op:  

20 leden hebben gestemd

1. 1. Ik heb interesse in een GRATIS Meguiars poetscursus op:

• Zaterdag 4 April 2009
    • Zaterdag 25 April 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Hoi Alex,

Laten wij eerst inderdaad eens zien hoe het 25 april gaat verlopen.. Als dat een succes is kunnen we altijd weer verder kijken he...

Sowieso krijg je dan nog de 'Kia Dag 2009' en dan wellicht de 'Kia Club NL goes N

aangepast door El-Rio-Grande
  • Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Mss komt het wel omdat Kia nu geen ouwbollige modellen nog maakt :scooter:

Een voorstel voor 25 april.

Als we nu is met zijn alle afspreken aan de nekkerhalen en dan doorrijden in groep naar de poetsdag?Is gewoon maar een vorstel en het is daar 2 min bijwijze van spreken.

Grtz

Kiakeproceedke(Geert)

Uuhhmm, tsja, is wellicht een idee, alleen heb ik totaal geen idee waar 'nekkerhalen' is.. Bedenk wel dat er een ploeg uit NL komt, die naar alle waarschijnlijkheid over Hazeldonk rijd...

Groeten,

Peter

Geplaatst

Geert,

Ik vind het een prima idee. Misschien handig om het adress door te geven aan de mensen. Ik denk dat de meesten hun navigatie - lees GPS - bijzich zullen hebben.

Ik heb met Sven afgesproken dat ik er eerder zal zijn om hem te helpen met bepaalde dingen klaar te zetten enz. En ook nog wat andere dingen te bespreken die misschien straks interessant kunnen zijn voor de mensen van deze KIA "club" ;)

Geplaatst

Voila, van hun site:

De Nekkerhal heeft geen huisnummer noch straatnaam.

Het gebouw is gelegen aan de N15 (Mechelen-Bonheiden) en kan, mits ingeven van "plattebeekstraat", "Nekkerspoel-Borcht" of "Douaneplein" in de GPS, niet gemist worden

Geplaatst

ik ben er op zeker bij, maar heb geen tijd daarna nog dingen te doen, want moet savonds naar amsterdam.

groeten,

Kelvin

Geplaatst

gedaan.:P

heb gelijk ff gevraagd of die naar me krassen kan kijken en advies kan geven, want hoorde van iemand dat hij wel weet wat er het beste mee kan gebeuren.

Geplaatst

:rockon:

Het gaat goed komen de 25ste.

Het wordt steeds beter.. Ik ben blij dat er nog zoveel mensen helemaal van Nederland naar Belgi

Geplaatst

ik kom rond 12 uur snachts terug op vrijdag naar zaterdag uit tjechie in breda. dan nog ff naar huis rijden ben dn rond 1 uur thuis dan kort slapen en dan naar belgie daarna gelijk door naar amsterdam voor mijn afscheidsfeest die tot laat doorgaat want ga 27 april voor 20 weken op stage. wordt druk en zwaar weekend.:P

Geplaatst

Ik sla het over, maar zeker de moeite waard om ernaar toe te gaan als je nog niet bekend bent met meguiar's.

Heb beneden in de kast vol met Meguiar's staan in een hele mooie grote meguiar's tas.

Geplaatst

Hoi Alex,

Hoe is het nu met de inschrijvers?? Op welk aantal zitten we nu precies??

Het komt al dichtbij :) Heb er zin in!

Heb inmiddels het lichtmetaal weer onder de Rio gebonden :cool2:

Groeten,

Peter

Geplaatst
Hoi Alex,

Hoe is het nu met de inschrijvers?? Op welk aantal zitten we nu precies??

Het komt al dichtbij :) Heb er zin in!

Heb inmiddels het lichtmetaal weer onder de Rio gebonden :cool2:

Groeten,

Peter

Hoi Peter,

Dit zijn de deelnemers tot nu toe:

1. Alex

2. Dyana

3. tazteam

4. Agnes

5. kiwiholland

6. bambix

7. Arckoo

8. Kia-man

9. El Rio Grande

10. 16v

11. kiakeproceedke

Er is nog plaats voor 4 personen. Dus als er nog mensen zijn die interesse hebben zijn ze van harte welkom.

Geplaatst

Mij staat bij dat Kelvin zich ook heeft aangemeld voor deze dag, maar die zie ik niet in het lijstje staan?

In dat geval zouden er dus nog 3 plaatsen zijn..

Groeten,

Peter

Geplaatst

ik ben wel van plan te komen.

heb het ook doorgegeven.

was all1 een week ff afwezig omdat ik voorbereiding stage had.

Geplaatst

Dit is de lijst met deelnemers tot nu toe:

1. Alex

2. Dyana

3. tazteam

4. Agnes

5. kiwiholland

6. bambix

7. Arckoo

8. Kia-man

9. El Rio Grande

10. 16v

11. kiakeproceedke

12. kelvin

13. ??

14. ??

15. ??

Zoals jullie zien zijn er nog maar 3 plaatsen vrij. Als er mensen zijn die "gasten" willen meenemen, mag dat van mij. Het is geen verplichting natuurlijk.

nog 25 nachten slapen en dan is het zover..

• 2 weken later...
Geplaatst

voor wie er heen gaat zullen we met een groepje bij hazeldonk afspreken.

ik weet dat er eerder over gesproken is maar lijkt me wel handig en leuk en met een groep daar heen te rijden.

wie heeft interesse en hoe laat spreken we dan hier af?

Geplaatst

Ik had destijds al geoppert om rond 8.00 uur af te spreken bij de MacDrive aan parkeerplaats Hazeldonk.

Tot een daadwerkelijke afspraak is het echter nog niet gekomen...

Als je om 8.00 uur daar afspreekt en uiterlijk tussen 8.15 en 8.30 uur vertrekt, heb je nog mooi de tijd om rond 9.00 uur

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...