jojovenga Geplaatst 18 September, 2013 Geplaatst 18 September, 2013 HOI : Ik wil misschien winterbanden met velgen aanschaffen. Ik heb nu 15 ince velgen maar wat is de maximale incemaat die past zonder problemen te krijgen met de wielkast. Is bv. 16 of 17 ince mogelijk. Als er meer dingen zijn waar ik op moet letten hoor ik dat graag. Alvast bedankt. Gr John. Quote
Specialmade Geplaatst 18 September, 2013 Geplaatst 18 September, 2013 HOI : Ik wil misschien winterbanden met velgen aanschaffen. Ik heb nu 15 ince velgen maar wat is de maximale incemaat die past zonder problemen te krijgen met de wielkast. Is bv. 16 of 17 ince mogelijk. Als er meer dingen zijn waar ik op moet letten hoor ik dat graag. Alvast bedankt. Gr John. Kijk eens op b.v. deze site. Veel informatie over velgen. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
jojovenga Geplaatst 18 September, 2013 Topic Starter Geplaatst 18 September, 2013 Kijk eens op b.v. deze site. Veel informatie over velgen. Suc6 Grtz. Specialmade Verkoopt u soms velgen .Ik wil nl. weten of ik grotere velgen kan gebruiken voor mijn Venga . Zie mijn vraag. Gr. John. Quote
mika kjelld Geplaatst 18 September, 2013 Geplaatst 18 September, 2013 grotere velgen kunnen altijd alleen zou ik voor de winter 16 inch nemen want als je groter gaat worden de banden ook breder en dus meer kans op glijden maar op deze site kan je kan je zien welke velgen geschikt zijn als je het model en bouwjaar en de inch invult dan zie je welken er geschikt zijn voor je auto want ze zetten er geen velgen op die niet passen Quote
mika kjelld Geplaatst 18 September, 2013 Geplaatst 18 September, 2013 en om antwoord te geven op je vraag je er past zelfs 19inch onder als het moet maar ook dat staat op de site die specialmade heeft door gegeven Quote
jojovenga Geplaatst 18 September, 2013 Topic Starter Geplaatst 18 September, 2013 en om antwoord te geven op je vraag je er past zelfs 19inch onder als het moet maar ook dat staat op de site die specialmade heeft door gegeven Oke : Hier ben ik mee geholpen en Specialmade die opmerking of je velgen verkoopt was niet verkeerd bedoeld. Ik had alleen niet in de gaten dat ik verschillende ince maten aan moest klikken. Deze tips maakt een keuze makkelijker. Bedankt Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 18 September, 2013 Geplaatst 18 September, 2013 Oke : Hier ben ik mee geholpen en Specialmade die opmerking of je velgen verkoopt was niet verkeerd bedoeld. Ik had alleen niet in de gaten dat ik verschillende ince maten aan moest klikken. Deze tips maakt een keuze makkelijker. Bedankt Als je twijfel over de maat van de winterband kan je ook naar een goede banden handelaar gaan. Ik denk dat hij 195/65 15 inch adviseert. Die gebruik ik ook in de wintermaanden. Met zomerbanden kan je je helemaal uitleven wat de maat aangaat. Maar hoe groter de maat hoe platter je band wordt. Of dat je rij confort verhoogt ? Quote
Specialmade Geplaatst 19 September, 2013 Geplaatst 19 September, 2013 Oke : Hier ben ik mee geholpen en Specialmade die opmerking of je velgen verkoopt was niet verkeerd bedoeld. Ik had alleen niet in de gaten dat ik verschillende ince maten aan moest klikken. Deze tips maakt een keuze makkelijker. Bedankt Nee hoor, ik verkoop geen velgen. Heb zelfs geen aandelen in dit bedrijf Ik ging ervan uit dat je de mogelijkheden van diverse velgen wel zou zien. Zal de volgende keer wat uitgebreider aangeven hoe te handelen. Suc6 met je keuze. Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.