Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Velgen voor winterbanden

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

HOI : Ik wil misschien winterbanden met velgen aanschaffen.

Ik heb nu 15 ince velgen maar wat is de maximale incemaat die past zonder problemen te krijgen met de wielkast.

Is bv. 16 of 17 ince mogelijk.

Als er meer dingen zijn waar ik op moet letten hoor ik dat graag.

Alvast bedankt. Gr John.

Geplaatst

HOI : Ik wil misschien winterbanden met velgen aanschaffen.

Ik heb nu 15 ince velgen maar wat is de maximale incemaat die past zonder problemen te krijgen met de wielkast.

Is bv. 16 of 17 ince mogelijk.

Als er meer dingen zijn waar ik op moet letten hoor ik dat graag.

Alvast bedankt. Gr John.

Kijk eens op b.v. deze site.

Veel informatie over velgen.

Suc6

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Kijk eens op b.v. deze site.

Veel informatie over velgen.

Suc6

Grtz.

Specialmade

Verkoopt u soms velgen .Ik wil nl. weten of ik grotere velgen kan gebruiken voor mijn Venga . Zie mijn vraag. Gr. John.

Geplaatst

grotere velgen kunnen altijd alleen zou ik voor de winter 16 inch nemen want als je groter gaat worden de banden ook breder en dus meer kans op glijden maar op deze site kan je kan je zien welke velgen geschikt zijn :vorigepost als je het model en bouwjaar en de inch invult dan zie je welken er geschikt zijn voor je auto want ze zetten er geen velgen op die niet passen 

Geplaatst

en om antwoord te geven op je vraag je er past zelfs 19inch onder als het moet maar ook dat staat op de site die specialmade heeft door gegeven

Geplaatst

en om antwoord te geven op je vraag je er past zelfs 19inch onder als het moet maar ook dat staat op de site die specialmade heeft door gegeven

Oke : Hier ben ik mee geholpen en Specialmade die opmerking of je velgen verkoopt  was niet verkeerd bedoeld. Ik had alleen niet in de gaten dat ik verschillende ince maten aan moest klikken.

Deze tips maakt een keuze makkelijker.

Bedankt

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Oke : Hier ben ik mee geholpen en Specialmade die opmerking of je velgen verkoopt  was niet verkeerd bedoeld. Ik had alleen niet in de gaten dat ik verschillende ince maten aan moest klikken.

Bedankt

Als je twijfel over de maat van de winterband kan je ook naar een goede banden handelaar gaan.

Ik denk dat hij 195/65 15 inch adviseert.

Die gebruik ik ook in de wintermaanden.

Met zomerbanden kan je je helemaal uitleven wat de maat aangaat.

Maar hoe groter de maat hoe platter je band wordt.

Of dat je rij confort verhoogt ?

Geplaatst

Bedankt

Nee hoor, ik verkoop geen velgen. Heb zelfs geen aandelen in dit bedrijf  :-)  :-)

Ik ging ervan uit dat je de mogelijkheden van diverse velgen wel zou zien.

Zal de volgende keer wat uitgebreider aangeven hoe te handelen.

Suc6 met je keuze.

Grtz.

Specialmade

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...