wim visser Geplaatst 2 Oktober, 2013 Geplaatst 2 Oktober, 2013 Mijn naam is Wim Visser ben 67 jaar en woon in Den Haag en getrouwt met Marijke Wij zijn sinds 1 week de eigenaars van een Kia Sportage bouw jaar 2007 km stand 10.000 km we hebbem deze auto overgenomen omdat er nooit meegereden werd (mensen wonen in spanje en zijn maar 3mnd per jaar in Nederland , vandaar de lage km stand Quote
Gast RvdG71 Geplaatst 2 Oktober, 2013 Geplaatst 2 Oktober, 2013 Veel plezier met de Sportage en welkom op het forum Quote
bigwade Geplaatst 2 Oktober, 2013 Geplaatst 2 Oktober, 2013 Mijn naam is Wim Visser ben 67 jaar en woon in Den Haag en getrouwt met Marijke Wij zijn sinds 1 week de eigenaars van een Kia Sportage bouw jaar 2007 km stand 10.000 km we hebbem deze auto overgenomen omdat er nooit meegereden werd (mensen wonen in spanje en zijn maar 3mnd per jaar in Nederland , vandaar de lage km stand Welkom hier ! Je moet em nog inrijden lees ik. Hou er rekening mee dat je bandjes wel eens ± op zouden kunnen zijn. Het rubber is na 6 jaar niet helemaal jofel meer. Had het met mijn Fiat ook, auto was 5,5 jaar toen ik hem kocht (jan 2012) en had slechts 29000 km gereden. Voor de zomer dit jaar heb ik bij 47000km toch maar even de bandjes vervangen. Dat rijdt een stuk prettiger Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 2 Oktober, 2013 Geplaatst 2 Oktober, 2013 Welkom Wim en heel veel plezier met de nieuwe aanwinst. Dat is echt een auto met weinig kilometers. Quote
mika kjelld Geplaatst 2 Oktober, 2013 Geplaatst 2 Oktober, 2013 heel veel plezier met deze nieuwe sportage Quote
tdm Geplaatst 3 Oktober, 2013 Geplaatst 3 Oktober, 2013 Hallo ik ben Theo en ik kom uit Apeldoorn, ik heb een kia sportage 2 uit december 2006 met km stand 93000,omdat ik de instap daarin makkelijker vind dan die in de 3 ivm met mijn rug operatie,dus vandaar een 2 maar wel een 2.7 v6 ( G3) omdat een 6 cylinder wel erg relaxed rijdt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.