Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn naam is Wim Visser ben 67 jaar en woon in Den Haag en getrouwt met Marijke

Wij zijn sinds 1 week de eigenaars van een Kia Sportage bouw jaar 2007 km stand 10.000 km we hebbem deze auto overgenomen omdat er nooit meegereden werd (mensen wonen in spanje en zijn maar 3mnd per jaar in Nederland , vandaar de lage km stand

Geplaatst

Mijn naam is Wim Visser ben 67 jaar en woon in Den Haag en getrouwt met Marijke

Wij zijn sinds 1 week de eigenaars van een Kia Sportage bouw jaar 2007 km stand 10.000 km we hebbem deze auto overgenomen omdat er nooit meegereden werd (mensen wonen in spanje en zijn maar 3mnd per jaar in Nederland , vandaar de lage km stand

Welkom hier !

Je moet em nog inrijden lees ik.

Hou er rekening mee dat je bandjes wel eens ± op zouden kunnen zijn.

Het rubber is na 6 jaar niet helemaal jofel meer.

Had het met mijn Fiat ook, auto was 5,5 jaar toen ik hem kocht (jan 2012) en had slechts 29000 km gereden.

Voor de zomer dit jaar heb ik bij 47000km toch maar even de bandjes vervangen.

Dat rijdt een stuk prettiger :wink:

Geplaatst

Hallo ik ben Theo en ik kom uit Apeldoorn, ik heb een kia sportage 2 uit december 2006 met km stand 93000,omdat ik de instap daarin makkelijker vind dan die in de 3 ivm met mijn rug operatie,dus vandaar een 2 maar wel een 2.7 v6 ( G3) omdat een 6 cylinder wel erg relaxed rijdt.

post-12305-0-96838800-1380805474_thumb.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...