Leonocento Geplaatst 12 Oktober, 2013 Geplaatst 12 Oktober, 2013 Hallo allemaal, ik heb een vraagje over de schakelconsole van mijn nieuwe Kia picanto automaat. (Augustus 2013) Ik vraag me af of de schakelconsole als ik de verlichting van de auto inschakelt, niet verlicht hoort te zijn, ik bedoel daarmee de schakelindicatoren, P,R,N,D,1,2,3,. Als mijn autoverlichting in de avond aanstaat is het een groot donker gebeuren waar de schakelpook zit. In mijn vorige automaten waren de schakelstanden altijd zacht verlicht. Ik ben benieuwd op jullie antwoord. Quote
oude Geplaatst 12 Oktober, 2013 Geplaatst 12 Oktober, 2013 Zit bij mijn automaat ook geen verlichting op de console. Had het wel handig gevonden. Maar bij de kilometerteller word aangegeven in welke stand de pook staat, ook met R en D enz. Grt.oude Quote
oude Geplaatst 16 December, 2013 Geplaatst 16 December, 2013 Leonocento, Wil nog even terug komen op verlichting console automaat. Als je bij donker de normale verlichting aandoet, moet de console Wel degelijk verlicht zijn, althans bij mij is dat zo. Grt. Oude Quote
Leonocento Geplaatst 20 December, 2013 Topic Starter Geplaatst 20 December, 2013 Beste allemaal , Nadat forumlid 'oude". mij via dit forum had gemeld dat de schakelconsole, waar de schakelhandel van de automaat zit in de avond verlicht hoorde te zijn , heeft hij me erg goed en duidelijk geholpen . Dank hiervoor. Hierop ben ik wederom naar de kiadealer gegaan, ik was er al een keer geweest met de vraag hoort de schakelconsole bij een automaat niet verlicht te zijn, toen ik daar de eerste kwam liep de man van de receptie mee en zei met een vluchtige blik in de auto,,, nee zit er niet in. Ik kreeg toen van " oude " een berichtje op dit forum van dat het er bij zijn picanto wel in zat. Ik had voor vanmorgen een afspraak met de Kia dealer nadat ik daar aan de receptie de email van forumlid "oude " had laten lezen. Hierop zei de receptie medewerker kom vrijdagochtend even langs we halen de console los en kijken even,,,,, wat denk je.... Alles was aanwezig , maar er zat geen lampje in, dus vanaf fabriek er niet in gezet. Nu werkt het , en ziet er perfect uit. Bij avondverlichting zijn de automatische schakelstanden verlicht , zet ik de auto uit en sluit de deuren dan gaat de verlichting na 20 sec langzaam uit. Dus bedankt voor de reaktie op mijn vraag. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.