Chezmanu Geplaatst 22 Oktober, 2013 Geplaatst 22 Oktober, 2013 Collega's Kia rijders,Wie kan er mij helpen : Ik heb nog een zo goed als nieuwe set winterbanden van mijn vorige auto (citroen c 5 break) maat 215/55 r 16 liggenkan ik deze op mijn soul velgen 205/55 r16 laten leggen zonder enige problemen.heeft er misschien iemand al enige ervaring mee .Alvast bedankt !!! Quote
Creative Name Geplaatst 23 Oktober, 2013 Geplaatst 23 Oktober, 2013 Een C5 is zomaar 100kg zwaarder denk ik als een Soul dus dat moet geen probleem zijn, die kunnen er gewoon onder. Quote
Specialmade Geplaatst 23 Oktober, 2013 Geplaatst 23 Oktober, 2013 Een bredere winterband monteren dan de standaard banden is niet aan te bevelen. Door de breedte is de druk per cm2 minder en is er dus minder grip. Grtz. Specialmade Quote
Creative Name Geplaatst 23 Oktober, 2013 Geplaatst 23 Oktober, 2013 Niet aan te bevelen bij aankoop, maar als je ze toch hebt liggen, dat ene maatje breder verantwoord het ook niet om een hele nieuwe set te kopen... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.