Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Inbouw verslag (Witson) S100-C074

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zojuist de Navi draaiende gekregen! Hij vindt nu netjes de satellieten.

Het probleem waar ik nu alleen nog tegenaan loop is dat de stem van de navi niet boven mijn muziek uitkomt.

Ik heb bij settings reeds het geluid van de navi naar 7  (zijn max) gezet echter zonder enig resultaat.

Hebben jullie wellicht een idee hoe en waar ik dat geluid in kan stellen? 

Geplaatst

Tijdens de spraak snel het volume harder zetten, werkt alleen als de radio

aanstaat..niet met de media

Verstuurd vanaf mijn A1-810 met Tapatalk

Geplaatst

Had ik ook met mijn nieuwe witson- moet je even in je in je sys.txt onder GPS toevoegen.....port=2. En baud =9600

Verstuurd vanaf mijn A1-810 met Tapatalk

Super! Thanks

Geplaatst

Nog een vraagje mensen:

Hoe kan ik de lijst met contactpersonen leegmaken en opnieuw inlezen vanuit mijn telefoon?

Als ik nu contactpersonen verwijder van mijn telefoon ,blijven ze wel in mijn radio staan.

Geplaatst

Heb op de mijne Android draaien dus kan het niet meet checken. Maar volgens mij heb je een menuoptie om gegevens te wissen.

In het ergste geval kun je je telefoon ontkoppelen en pairing weggooien. Na een herstart moet de contact lijst dan leeg zijn. Als je opnieuw paired wordt de lijst weer gevuld.

Geplaatst

zou graag een navigatie systeem kopen voor mijn kia sportage en heb ook gekeken voor de S100 waar kan ik hiervoor het beste terrecht want wou er een bestellen bij navaaudio maar heb er slechte commentaar van gehoord

weten jullie iets beter en betrouwbaar

Mvg Ludwig

• 2 weken later...
Geplaatst

heb de S100 geplaatst maar weet ni hoe ik mijn muziek kan afspelen via mijn usb stick weet er iemand raad voor

grts Ludwig

Geplaatst

heb de S100 geplaatst maar weet ni hoe ik mijn muziek kan afspelen via mijn usb stick weet er iemand raad voor

grts Ludwig

Ga er even vanuit dat je m goed heb aangesloten ;)

Als je de music player kiest kun je kiezen vanaf welke bron je wilt spelen.

Geplaatst

Als je de usb icoon niet ziet moet je even door scrollen naar de volgende pagina

er zijn 2 pagina's dat word nog wrl eens over het hoofd gezien

Dat door sctollen werkt net als op een telefoon gewoon met je vinger over het scherm vegen

Geplaatst

bedankt voor de tip maar denk dat mijn usb stick op het systeem ni werk heb een SD kaartje erin gestoken met muziek erop en werkt perfect

Geplaatst

een ander vraagje heb mijn telefoon galaxy 4 gekoppeld en al de contacten erin gezet gaat perfect maar als ik nu op een naam klik en deze wil

bellen , neemt hij een andere contact naam en belt hij  die en deze nummer belt hij steeds terug ook al neem ik een andere naam

weet iemand raad hiermee

grts Ludwig

Geplaatst

Heb ook wel eens zoiets gehad. Bij was het opgelpst nadat ik mn contacts opnieuw had geladen

• 8 maanden later...
Geplaatst

Hey Stief,

Ik heb inmiddels mijn Witson unit ontvangen. Super snelle bezorging, 1 feb. besteld en 9 feb binnen! Ik heb Xtra40 gevraagd of hij tijd heeft voor de inbouw maar het leek me een goed plan om hier alvast wat fotos te laten zien. De totale kosten waren 320 euro voor de unit+camera+verzending en nog eens 60 euro belasting. In totaal 380 euro. Ik heb wel een moderne hardware revisie besteld dus niet de S100-C074 maar de W2-A9529K (WITSON Android 4.4 CAR DVD GPS for KIA SPORTAGE Capacitive touch screen Cortex A9 dual-core 1.6G, 8GB Rom). Grootste verschil is de Android versie en de hopelijke hogere resolutie van 1024x600.

Link naar de Witson navi unit - hier

Link naar camera - hier

Het pakket:

IMG_20150209_WA0003.jpgIMG_20150209_WA0005.jpgIMG_20150209_WA0007.jpgIMG_20150209_WA0011.jpg

De unit zelf
IMG_20150209_WA0009.jpgIMG_20150209_WA0019.jpgIMG_20150209_WA0017.jpg

De achterrij rij camera:
IMG_20150209_WA0013.jpgIMG_20150209_WA0015.jpg

• Like 1
  • 3 weken later...
Geplaatst

Ik ben erg benieuwd hoe deze je gaat bevallen, heb dus nu een sportage gekocht met de navigatie erin maar ik ken hem al uit de cee'd en erg fijn is die radio niet. ik ben vooral benieuwd hoe de camera gemonteerd moet worden. We horen/zien je bevindingen wel

Geplaatst

Ik mag binnenkort voor dezelfde unit en camera een afspraak maken met Xtra (Pimpmasters)
(als hij nu eens reageert op zijn PB dan kunnen we verder met plannen........ :online2long:  )

Geplaatst

Ik mag binnenkort voor dezelfde unit en camera een afspraak maken met Xtra (Pimpmasters)

(als hij nu eens reageert op zijn PB dan kunnen we verder met plannen........ :online2long:  )

Uw gebeden zijn gehoord en antwoord is reeds verzonden :wink:

• Like 1
Geplaatst

@Wimis,

Omdat je op audiëntie wil komen zou ik, als ik jou was, maar eens wat vriendelijker

vragen of hij  a.u.b. op je mail wil reageren.   :wink:  :-)  :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Nee, het is geregeld :chinese:

Xtra40, je laat ook iedereen in Noord Holland toe.  :-) :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...