Gast Stief Geplaatst 4 November, 2013 Geplaatst 4 November, 2013 Nog even de backlight instellingen voor overdag en 's avonds. Dit is standaard, maar je kunt de instellingen zelf aanpassen. Quote
Gast Stief Geplaatst 4 November, 2013 Geplaatst 4 November, 2013 Dit is de meebestelde Tuner. http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=101942498 Quote
kia_21 Geplaatst 4 November, 2013 Geplaatst 4 November, 2013 Foto'tje met de mappen Dat is echt heel vaag! Bij mij komt alles in een te staan. Erg jammer. Misschien iets byzonders met de instellingen ofso? Quote
kia_21 Geplaatst 4 November, 2013 Geplaatst 4 November, 2013 Jij hebt ook een nieuwere versie denk ik! Ik zit op 1.29 nog wat en jij 1.9.7 Misschien heeft iemand een update? Quote
Gast Stief Geplaatst 4 November, 2013 Geplaatst 4 November, 2013 Ik heb os edition: s100-UNI20130829 App version: S100-V1.9.7.0 Misschien gewoon Bob mailen? Quote
kia_21 Geplaatst 4 November, 2013 Geplaatst 4 November, 2013 Ik heb os edition: s100-UNI20130829 App version: S100-V1.9.7.0 Misschien gewoon Bob mailen? Ja heb ik gelijk gedaan. Misschien dat jij wel mappen krijgt en ik niet. Heb jij nog het probleem met de navi van het wisselend geluid? Denk het niet he.... Quote
Gast Stief Geplaatst 4 November, 2013 Geplaatst 4 November, 2013 Nog niet opgemerkt. Maar heb alleen nog maar korte stukjes (woon -werk) genavigeerd. maar was steeds aan het experimenteren met kaarten en versies van Primo. zal het morgen eens normaal gebruiken. Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 4 November, 2013 Geplaatst 4 November, 2013 Antenne er af geeft gewoon halvering van het signaal, dus geen aanrader Quote
Gast Stief Geplaatst 4 November, 2013 Geplaatst 4 November, 2013 Antenne er af geeft gewoon halvering van het signaal, dus geen aanrader Zal het morgenochtend zelf ook weer even proberen. Ik had de info van de Italiaanse forum maar heb het zelf alleen getest met orginele antenne en met de goedkope 'dummy' antenne. Met de dummy is het ontvangst duidelijk beter. Maar zal morgen even testen zonder. Quote
Gast Stief Geplaatst 6 November, 2013 Geplaatst 6 November, 2013 Zal het morgenochtend zelf ook weer even proberen. Ik had de info van de Italiaanse forum maar heb het zelf alleen getest met orginele antenne en met de goedkope 'dummy' antenne. Met de dummy is het ontvangst duidelijk beter. Maar zal morgen even testen zonder. Antenne er af geeft gewoon halvering van het signaal, dus geen aanrader Opnieuw getest.... Orginele antenne: Redelijk tot goed ontvangst. Sterke zenders doen het prima. zwakke iets minder en kunnen soms niet automatisch gevonden worden. Geen antenne: Slecht tot redelijk ontvangst. In tegenstelling tot wat ik eerder schreef gaat het ontvangst dus wel achteruit. Korte Dummy antenne (zal later linkje even opzoeken): Goed ontvangst. Ook de zwakkere zenders zijn goed te vinden Quote
Fire69 Geplaatst 7 November, 2013 Geplaatst 7 November, 2013 Heb wil interesse in dat linkje. Vind de origine maar lelijk eigenlijk Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 7 November, 2013 Geplaatst 7 November, 2013 Mooi, laat maar komen, ik wil nu wel eens goede ontvangst Quote
Gast Stief Geplaatst 7 November, 2013 Geplaatst 7 November, 2013 Kan t zo gauw niet meer vinden. Via een collega gekocht. Was gewoon een goedkoop ding uit China. Maar zoek de ebay link wel op. Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 7 November, 2013 Geplaatst 7 November, 2013 Is dit hem? http://www.ebay.com/itm/4-10cm-Black-Short-Stubby-Car-ANTENNA-AERIAL-Mast-Screw-Type-For-KIA-/251271147736?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ASportage&hash=item3a80ed70d8&vxp=mtr Quote
Gast Stief Geplaatst 7 November, 2013 Geplaatst 7 November, 2013 Is dit hem? http://www.ebay.com/itm/4-10cm-Black-Short-Stubby-Car-ANTENNA-AERIAL-Mast-Screw-Type-For-KIA-/251271147736?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ASportage&hash=item3a80ed70d8&vxp=mtr Ja volgens mij wel. Is inderdaad ongeveer 10cm lang. Quote
Gast Stief Geplaatst 7 November, 2013 Geplaatst 7 November, 2013 http://www.ebay.com/itm/261323887174 scheelt weer een paar dollar. Staat wel dat ie voor VW is maar is dezelfde antenne. Zitten verloopjes bij. Bij die van mij zaten overigens geen losse verloopstukjes. Maar dat moet volgens mij niks uitmaken. Quote
kia_21 Geplaatst 9 November, 2013 Geplaatst 9 November, 2013 Past die ook op een picanto? Zou zeggen van wel... Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 Ja, volgens mij zijn bij de recente modellen de antennes allemaal hetzelfde, ook bij hyundai Quote
MikeyMan Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 Ja hoor stuurbedienimg doet het zoals je gewend bent. alleen voice control doet het niet. Maar die werkte toch al voor geen meter. verder is het ook mogelijk de functies toe te wijzen. Ook de bestaande usb en aux doen het gewoon. bluetooth is ook verbeterd. Je kunt nu bijvoorbeeld ook je telefoon bedienen bij het afspelen vwn muziek via btooth. Dat lukt met de originele unit ook hoor! Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 Dat lukt met de originele unit ook hoor! WAT lukt er precies wel met de originele radio? Er worden meerdere dingen genoemd namelijk... Quote
MikeyMan Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 Er wordt maar een ding genoemd dat niet zou werken Bediening via bt doelde ik op. Quote
Gast Stief Geplaatst 10 November, 2013 Geplaatst 10 November, 2013 Dan zal het wel aan mijn tel. liggen. Maar met de orginele unit (zowel de nav als zonder nav versie) kan ik mijn Samsung Galaxy S4 niet bedienen. Ik kan wel muziek afspelen geluid via de unit maar bediening via mijn tel. Met de Witson werkt het net als in de BMW. Geluid via de radio en bediening kan daar ook mee. Dus ook gewoon volgende map of nummer of dootspoelen. De volgende keer, dat je instapt gaat ie ook gewoon verder waar ie gebleven was. Ookal heb ik andere Apps open staan. Quote
Murcielaygo Geplaatst 11 November, 2013 Geplaatst 11 November, 2013 Mijn OEM radio kan mijn iPhone ook niet bedienen via BT A2DP. Terwijl de iPhone het wel ondersteunt, want met de Bury Carkit in mijn Aygo gebruikte ik dat regelmatig. Quote
Witalik Geplaatst 12 November, 2013 Geplaatst 12 November, 2013 Ik heb op mijn OEM unit (geen navi , rood scherm) nog geen BT kunnen ontdekken eigenlijk ? Ik heb hem wel gepaired met de carkit maar muziek afspelen oid kan ik niet vinden. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.