Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Mijn naam is Johan, woon in Almere en heb sinds september 2012 een Cee'd 1,4 Wagon uitvoering. Daarvoor altijd Ford Focus Wagon en Mondeo Wagon gereden. Deze Cee'd bevalt mij tot nog toe uitstekend. :)

 

Ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik afgelopen weekend er achter kwam dat ik niet zomaar mijn kapotte dimlicht kan vervangen - zoals in de onderhoudsinstructies staat - zonder de gehele voorboel te demonteren. :mad:  Via dit forum ben ik er dus achter gekomen hoe leden van dit forum dit hebben gedaan of niet hebben kunnen doen.

 

P.S. Bij de Focus ging het demonteren van de koplamp-unit een stuk makkelijker, enfin. :winkiss:

Posted

@orlok,

 

Welkom op dit forum.

Heel veel rijplezier en veel veilige kilometers met je Cee'd 1.4 Wagon.

Ondanks de defecte dimverlichting  :-)  :wink:

Hier kun je veel (alles) vinden over je auto en de nodige vragen stellen.

Suc6

 

Grtz.

Specialmade

Posted

Orlok, welkom op het forum en heel veel plezier met de auto. Inderdaad zoals specialmade al aangeeft kun je hier van alles vinden en vragen. We zijn benieuwd naar een mooie foto van de cee'd.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...