Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn naam is Johan, woon in Almere en heb sinds september 2012 een Cee'd 1,4 Wagon uitvoering. Daarvoor altijd Ford Focus Wagon en Mondeo Wagon gereden. Deze Cee'd bevalt mij tot nog toe uitstekend. :)

Ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik afgelopen weekend er achter kwam dat ik niet zomaar mijn kapotte dimlicht kan vervangen - zoals in de onderhoudsinstructies staat - zonder de gehele voorboel te demonteren. :mad:  Via dit forum ben ik er dus achter gekomen hoe leden van dit forum dit hebben gedaan of niet hebben kunnen doen.

P.S. Bij de Focus ging het demonteren van de koplamp-unit een stuk makkelijker, enfin. :winkiss:

Geplaatst

@orlok,

Welkom op dit forum.

Heel veel rijplezier en veel veilige kilometers met je Cee'd 1.4 Wagon.

Ondanks de defecte dimverlichting  :-)  :wink:

Hier kun je veel (alles) vinden over je auto en de nodige vragen stellen.

Suc6

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Orlok, welkom op het forum en heel veel plezier met de auto. Inderdaad zoals specialmade al aangeeft kun je hier van alles vinden en vragen. We zijn benieuwd naar een mooie foto van de cee'd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...