Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Een bijzonder goedenavond,

binnenkort gaat mijn pica op beurt (2jr) en dacht dat ik meteen maar een subwoofer laat plaatsen. Ik heb de dealer gevraagd om eerst eentje in een pica in te bouwen zodat ik het eerst kan horen of ik het nog wel wil of niet...gaat toch om een behoorlijk bedrag. Enfin nog niets gehoord en hoop dat jullie (degene die hem hebben in laten bouwen) mij misschien een mening kunnen geven 

Alvast bedankt

gr Tarkan

Posted

Ik heb de pioneer TS-wx110a door de dealer laten monteren. Na onderhandeling kreeg ik deze er "gratis" bij. Ben er niet ontevreden over. Geeft een goed geluid en is instelbaar. Denk er wel over de speakers nog te vervangen voor betere.

Grt,

Peter

Posted

Beide bedankt en ja ik had gelezen :wink: , kon enkel niet achterhalen of het om dezelfde ging als mijn dealer denkt in te willen bouwen

gr, Tarkan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...