Tarkan Posted November 11, 2013 Posted November 11, 2013 Een bijzonder goedenavond, binnenkort gaat mijn pica op beurt (2jr) en dacht dat ik meteen maar een subwoofer laat plaatsen. Ik heb de dealer gevraagd om eerst eentje in een pica in te bouwen zodat ik het eerst kan horen of ik het nog wel wil of niet...gaat toch om een behoorlijk bedrag. Enfin nog niets gehoord en hoop dat jullie (degene die hem hebben in laten bouwen) mij misschien een mening kunnen geven Alvast bedankt gr Tarkan Quote
bigwade Posted November 11, 2013 Posted November 11, 2013 Leeeeeeeeeeeeeezen http://www.kiaclub.nl/topic/13194-picanto-subwoofer-plaatsen-hulp-gevraagd/ http://www.kiaclub.nl/topic/11062-weer-een-creative-zaterdag-van-de-pimpmasters/page-20#entry125646 Ja zo'n ding is feest X700 eXCalibur Quote
Pikey Posted November 11, 2013 Posted November 11, 2013 Ik heb de pioneer TS-wx110a door de dealer laten monteren. Na onderhandeling kreeg ik deze er "gratis" bij. Ben er niet ontevreden over. Geeft een goed geluid en is instelbaar. Denk er wel over de speakers nog te vervangen voor betere. Grt, Peter Quote
Tarkan Posted November 12, 2013 Author Posted November 12, 2013 Beide bedankt en ja ik had gelezen , kon enkel niet achterhalen of het om dezelfde ging als mijn dealer denkt in te willen bouwen gr, Tarkan Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.