Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal!

 

Ik ben Gerben, 28 jaar en woonachtig in het midden van het land.

Sinds maart 2013 pas in het bezit van mijn rijbewijs.

 

Mei 2013 was het dan zover: Mijn eerste auto!

Het werd een Seat Ibiza 1.4 Stella uit 2003 (55kW / 75 pk), een 3 deurs want die oogt een stuk mooier.

Toen ik 'm kocht stond er een bescheiden 171 duizend km op de teller.

Na veel woon-werk verkeer en een vakantie in Slovenië en nog meer woon-werk verkeer kwam er een eind aan z'n leven.

Door een technisch mankement is de teller blijven steken 184 duizend km.

 

Het gas bleef hangen in een bocht terwijl ik in de 3de versnelling reed, auto ging plankgas en rechtdoor. 

Resultaat is te zien in deonderstaande foto.

1461144_535061099911088_779029715_n.jpg

 

 

Gelukkig zelf geen enkel letsel opgelopen maar het doet je beseffen dat 40/50 km/u heel hard is als je tegen een boom tot stilstand komt.

 

Mijn broer heeft een Kia Picanto 1.0 uit 2011 en daar ben ik snel weer achter het stuur gekropen.

 

Maar dan het grootste probleem: geen auto en werkzaam in Amsterdam.

OV duurt het ruim 90 minuten om op me werk te komen terwijl de auto maar 35 minuten nodig heeft.

 

Bij de Kia dealer om de hoek (Kooijman Vianen) werd ik al snel geroepen door een Kia Rio.

Het was nog niet helemaal wat ik wilde. Interieur klopte, mooie zuinige motor.

 

Maar toch miste ik nog wat.

 

De kleur was niet goed en wat meer luxe was ook wel gewenst!

 

Op het moment van schrijven heb ik deze nog niet in bezit maar hij staat al wel bij de dealer.

 

Het is geworden.....

 

Kia Rio 1.2 CVVT Plus Pack 3D Handgeschakeld in de kleur Graphite (metallic).

 

 

Groetjes Gerben

 

Posted

Hoe is het met de boom?

 

Hoop goed :P heeft de storm en mijn Seatje overleefd :D

Posted

Veel plezier met de nieuwe auto en hou deze wat langer heel, al is het maar 10 jaar.

Grt.henk

Posted

welkom en alvast veel geluk

Posted

Nou Gerben gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen, welkom op het forum en alvast heel veel plezier gewenst met de Rio.

Ps sterkte met het wachten :-)

Verwachte levertijd is 1,5 week :) De Rio welke ik wilde zou het zelfde weekend van bestelling aankomen in de haven :) :) :) maar ja.. wachten duurt lang...

Posted

Veel plezier met de nieuwe auto en hou deze wat langer heel, al is het maar 10 jaar.

Grt.henk

 

De seat had ik maar 6 maand in bezit helaas.

Was wel een fijne auto dus zal in het begin wennen worden aan al die elektronica en snufjes :P

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...