bambix Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 Hello, heeft iemand reeds extra audio in een Sorento gemonteerd (versterker, woofer, bekabeling)? Gewoon even om ervaringen en tips uit te wisselen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Er is een heleboel mogelijk, kijk maar op de volgende link: Kia Sorento Groetjes, dave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bambix Posted January 7, 2009 Author Share Posted January 7, 2009 Thanks voor de link, deze had ik nog niet gezien. Is wel een beetje te extreem; kan zo nog moeilijk 3 kinderzitjes, een buggy en de boodschappen kwijt . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 (edited) Ikweet dat er nog een is, die staat volgens mij in het kleine dagboek van Tazteam vermeld. Er is zeker genoeg mogelijk en je kunt altijd informatie inwinnen bij gerenommeerde bedrijven op audio gebied. dave Edited January 8, 2009 by Tazteam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 (edited) Ik denk dat je deze bedoelt, Dave?? Volgebouwd met Eclipse. En Bambix, dit volgt een beetje de lijn waarmee je in de vorige auto hoge ogen scoorde, weliswaar geen Audiobahn en blauwe leds, maar met een beetje fantasie........... Edited January 8, 2009 by Tazteam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bambix Posted January 8, 2009 Author Share Posted January 8, 2009 Ah, deze kende ik al. Het bewijs dat ook dames extreem ver kunnen gaan . Om familiale redenen moet ik het nu bescheidener houden, maar dat zal geen reden zijn dat het minder zal klinken, integendeel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vranken Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Hallo, Ik was eigenlijk ook niet zo onder de indruk van het standaard geluid in de sorento. Nu heb ik ook 2 kids en moet dus de kofferruimte behouden. Ik heb in de voordeuren pioneerinbouw luidsprekers met kevlarconus ingebouwd. En onder de bestuurdersstoel een aktieve sub van pioneer. Ik ben er heel tevreden over. En ik heb nog evenveel ruimte in mijn auto over. suc6 .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts