sw14 Posted November 17, 2013 Posted November 17, 2013 Hallo mede-Kiarijders, Net lid geworden met de cryptische(!) naam "sw14". Sporty Wagon 1.4, lijkt me duidelijk Ik zie er naar uit om informatie en ervaringen uit te wisselen. Nu meteen mijn eerste topic eens aanmaken over het stuurgedrag. Misschien tot ziens in andere draden, ik heb al een hoop nuttige info langs zien komen. Groet, sw14 Quote
Specialmade Posted November 17, 2013 Posted November 17, 2013 @SW14, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Ook veel veilige kilometers met je Kia SW 1.4. Je vragen over stuurgedrag zullen zeker beantwoord worden. Ook foto's van je SW1.4 zien wij hier graag op de site. Grtz. Specialmade Quote
Albert jan & Brigitte Posted November 17, 2013 Posted November 17, 2013 Welkom en heel veel plezier met de auto Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.