Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Stebel nautilus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,ik heb hier nog een vraag voor de handige Harry's onder jullie.

Geruime tijd geleden was er sprake van de ombouw van de claxon.

Ik dacht dat er toen geopteerd werd voor de stebel nautilus.

Is die te schakelen zonder relais gewoon door de oude te verwijderen en de nieuwe te plaatsen?

Kan iemand mij even op weg helpen?

Groeten luc1

Geplaatst

ik raad het af de stebel is een stuk groter en zwaarder en trekt ook meer stroom

en het plaatsen van een extra relay is niet heel erg ingewikkeld of duur 

dus ik zou voor het zekeren gaan en een extra relay en zekerings houder plaatsen

zelf gebruiken wij een goedkoop alternatief gekocht op ebay en daar zit zelfs een relay bij 

941382_183895341767335_758756916_n.jpg

http://www.ebay.com/itm/251217230800?_trksid=p3984.m1497.l2649&item=251217230800&cmd=ViewItem&sspagename=STRK%3AMEWNX%3AIT&vxp=mtr

Geplaatst

ik heb echt nog niet een keer getoeterd met mijn pica, ga ik morgen eens uit proberen :P als je de hierboven genoemde Tuuter plaats is dat wel legaal dan en lever het geen geen problemen op als je aangehouden wordt of bij de apk ? apk hoef ik nog 3 jaar en 9 maanden niet maar dacht vraag het alvast :)

Geplaatst

nee hoor wij keur meesters controleren de toeter alleen maar op werking en of het maar 1 toon is en dus geen kermis toeter is 

dus dit is gewoon toegestaan 

o ja en hij klinkt zo 

• Like 1
Geplaatst

Hoi,ik heb hier nog een vraag voor de handige Harry's onder jullie.

Geruime tijd geleden was er sprake van de ombouw van de claxon.

Ik dacht dat er toen geopteerd werd voor de stebel nautilus.

Is die te schakelen zonder relais gewoon door de oude te verwijderen en de nieuwe te plaatsen?

Kan iemand mij even op weg helpen?

Groeten luc1

hoi Luc1,

En waarom niet de Stebel Magnumhorns,eenvoudiger te monteren (ivm bevestiging) en mag zonder relais gemonteerd worden,rechtstreeks op bestaande bedrading van originele "miepclaxon"

piekstroom is zelfs iets minder dan de originele,dus kan normaal gezien geen kwaad,je blijft geen uren toeteren :nono: maar je mag eventueel altijd via een reais werken,

Bij mijn SP3 steken er nu z'on Stebel Magnumhorns in en ik moet zeggen dat je haren wel recht komen te staan (tenzij je kaalgeschoren bent :-) )als je op de toeter drukt!!!

plaatsingstijd ongeveer een uurtje en kostprijs amper 18 euro's ....en dag en nacht verschil.

Montage handleiding vindt je ook hier ergens in het SP3 forum,foto's vind je terug bij mijn avatar....modificaties

Succes met wat je ook monteerd,blijf toeteren  met de glimlach....

grtz Mike

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...