777 Posted November 23, 2013 Posted November 23, 2013 Hallo, ik ben Ron en wij hebben sinds kort ook een witte Picanto 1.2. Fijn dat er een forum is waar je gedachten en vragen kunt uitwisselen. Quote
Specialmade Posted November 23, 2013 Posted November 23, 2013 @777, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Veel veilige kilometers en rijplezier met je nieuwe Picanto 1.2. En natuurlijk zien wij hier graag de foro's van je nieuwe bolide. (geen double 07 maar triple seven) Suc 6 Grtz. Specialmade Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.