Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Sorry nog niet aan toegekomen

De organizer zwerft nu rond in mn kofferbak

Hoi, heb je de organizer inmiddels passend gemaakt ?

Groetjes

Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk

Guest Stief
Posted

Eeehhhhmm.....

Was m al helemaal vergeten.

Was te druk met andere projecten.

Zal eens kijken of ik dit weekend tijd kan maken hiervoor.

Guest Stief
Posted

Vandaag eindelijk de ijzerzaag er maar bij gepakt.

 

Niet helemaal geworden zoals bedoeld. Maar als je 'm nu goed aandrukt past het prima.

Jammer dat ik de muntjes houders heb moeten afzagen, dat was namelijk juist iets wat ik miste.

 

 

 

post-12287-0-88193800-1394649305_thumb.jpg

post-12287-0-04237100-1394649308_thumb.jpg

Guest Timo0103
Posted

Tja, ik zou hem weggooien, dit ziet er niet uit.

Deze bakjes passen als het goed is alleen bij een automaat.

Schijnt een andere armsteun te hebben.

Guest Stief
Posted

Waarom dan niet de andere kant afgezaagd? Dan had je nu WEL munthoudertjes...

Voorkant was te breed.

Achterkant past precies.

Guest wil51
Posted

verkoper Ebay vermeld dat het niet past bij hand geschakelde Sportage en ook niet op model 2014. Jammer dat je hem verzaagd hebt. Had ik hem van je kunnen overnemen.  :wink:

Guest Stief
Posted

Ja was mij niet verteld. Maar heb mn geld teruggekregen en mocht m houden.

Gek genoeg niet aan gedacht om m door te verkopen.

Heb de zaagranden nog wat bijgevijld en ben nu best tevreden. Als ie erin zit ziet het er netjes uit. Nu hoef ik niet steeds meer in die prullenbak te graaien als ik een pen of kauwgumpje zoek.

Posted

Volgende keer gewoon de bak onder de klep uitzagen, wordt dan mooi afgedekt door het bakje. Kon een oplossing zijn :-)

Guest Stief
Posted

Volgende keer gewoon de bak onder de klep uitzagen, wordt dan mooi afgedekt door het bakje. Kon een oplossing zijn :-)

Snap m niet helemaal. Bak onder de klep??

Maar voor mij geen volgende keer ;)

  • 3 weeks later...
Posted
wil51, op 13 Maart 2014 - 10:19, zei:

verkoper Ebay vermeld dat het niet past bij hand geschakelde Sportage en ook niet op model 2014. Jammer dat je hem verzaagd hebt. Had ik hem van je kunnen overnemen.  :wink:

ik heb een automaat, maar helaas,  ook hier past de organizer niet.

Posted

In de sportage 2014 zag ik een

handige organizer.Hij is dan wel iets kleiner maar volgens mij past deze wel. Zie foto

Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk

post-7948-1396864717,49_thumb.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...