high power Geplaatst 5 Maart, 2014 Geplaatst 5 Maart, 2014 Sorry nog niet aan toegekomen De organizer zwerft nu rond in mn kofferbak Hoi, heb je de organizer inmiddels passend gemaakt ?Groetjes Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk Quote
Gast Stief Geplaatst 6 Maart, 2014 Geplaatst 6 Maart, 2014 Eeehhhhmm..... Was m al helemaal vergeten. Was te druk met andere projecten. Zal eens kijken of ik dit weekend tijd kan maken hiervoor. Quote
Gast Stief Geplaatst 12 Maart, 2014 Geplaatst 12 Maart, 2014 Vandaag eindelijk de ijzerzaag er maar bij gepakt. Niet helemaal geworden zoals bedoeld. Maar als je 'm nu goed aandrukt past het prima. Jammer dat ik de muntjes houders heb moeten afzagen, dat was namelijk juist iets wat ik miste. Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 12 Maart, 2014 Geplaatst 12 Maart, 2014 Tja, ik zou hem weggooien, dit ziet er niet uit. Deze bakjes passen als het goed is alleen bij een automaat. Schijnt een andere armsteun te hebben. Quote
Murcielaygo Geplaatst 12 Maart, 2014 Geplaatst 12 Maart, 2014 Waarom dan niet de andere kant afgezaagd? Dan had je nu WEL munthoudertjes... 2 Quote
Gast Stief Geplaatst 13 Maart, 2014 Geplaatst 13 Maart, 2014 Waarom dan niet de andere kant afgezaagd? Dan had je nu WEL munthoudertjes... Voorkant was te breed. Achterkant past precies. Quote
Gast wil51 Geplaatst 13 Maart, 2014 Geplaatst 13 Maart, 2014 verkoper Ebay vermeld dat het niet past bij hand geschakelde Sportage en ook niet op model 2014. Jammer dat je hem verzaagd hebt. Had ik hem van je kunnen overnemen. Quote
Gast Stief Geplaatst 13 Maart, 2014 Geplaatst 13 Maart, 2014 Ja was mij niet verteld. Maar heb mn geld teruggekregen en mocht m houden. Gek genoeg niet aan gedacht om m door te verkopen. Heb de zaagranden nog wat bijgevijld en ben nu best tevreden. Als ie erin zit ziet het er netjes uit. Nu hoef ik niet steeds meer in die prullenbak te graaien als ik een pen of kauwgumpje zoek. Quote
Pipercub Geplaatst 18 Maart, 2014 Geplaatst 18 Maart, 2014 Volgende keer gewoon de bak onder de klep uitzagen, wordt dan mooi afgedekt door het bakje. Kon een oplossing zijn Quote
Gast Stief Geplaatst 19 Maart, 2014 Geplaatst 19 Maart, 2014 Volgende keer gewoon de bak onder de klep uitzagen, wordt dan mooi afgedekt door het bakje. Kon een oplossing zijn Snap m niet helemaal. Bak onder de klep?? Maar voor mij geen volgende keer Quote
baccera Geplaatst 4 April, 2014 Geplaatst 4 April, 2014 wil51, op 13 Maart 2014 - 10:19, zei:verkoper Ebay vermeld dat het niet past bij hand geschakelde Sportage en ook niet op model 2014. Jammer dat je hem verzaagd hebt. Had ik hem van je kunnen overnemen. ik heb een automaat, maar helaas, ook hier past de organizer niet. Quote
high power Geplaatst 7 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 7 April, 2014 In de sportage 2014 zag ik een handige organizer.Hij is dan wel iets kleiner maar volgens mij past deze wel. Zie foto Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.