Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hoi,

 

sticker: Pleite!

embleem ECO: ook :)

 

post-5019-0-82798500-1400954388_thumb.jpg

 

Poetsen doen we volgende week.

 

Restanten blijven in de kofferbak:

post-5019-0-93648400-1400954442_thumb.jpg

Posted

Zozo, mooi Wimis, ging dat nog makkelijk na plusminus 3 jaar het verwijderen??? moet dat ook al 3 jaar doen, komt er gewoon niet van.

Grtz

Guest Warmentuuter
Posted

 

 Hoe Economisch is een Sportage nou helemaal...

 

Bijna een A label toch.  :-)

Posted

Zozo, mooi Wimis, ging dat nog makkelijk na plusminus 3 jaar het verwijderen??? moet dat ook al 3 jaar doen, komt er gewoon niet van.

Grtz

 

Ja hoor, met een föhn een beetje verwarmen en de sticker en het embleem gingen er snel af.

Lijmrestjes weg rullen met de duim net zo.........

Ik heb daarna de lak ter plaatse van het embleem even licht gepoetst met turtlle wax en klaar was Wim.

  • 2 weeks later...
Posted

Volgende update is onderweg!

Gezien bij Patrick........... windschermen.

Dinsdag (10-6-14) kan ik die ophalen.

  • Like 1
Posted

Vandaar dat je geen mooie witte durfde te kopen met al die roet uitstoot. ...

 

Nee dat is de reden dat ik een zwarte heb gekozen. Dan hoef ik niet in te zitten over de roet uitstoot!

  • Like 1
Posted

Longkleurzwart zeg maar...hahaha!

  • Like 1
Posted

Vanmorgen de windschermpjes opgehaald. En vanmiddag geïnstalleerd. Helemaal TOP

 

oordeel zelf:

post-5019-0-40295900-1402420225_thumb.jpg

post-5019-0-65731200-1402420239_thumb.jpg

  • Like 2
Posted

@Wimis,

 

Ziet er zeer netjes uit. Is inderdaad een prima oplossing voor rokers.

Kun je het raam een stukje open zetten en heb je geen last van de wind,

en medepassagiers (minder/geen) last van de rook  :-)

 

Grtz.

Specialmade

  • 3 weeks later...
Posted

Zie geen update maar ik wil je er wel even op wijzen dat jullie LEEUW tussen de achterklap zit.... :wink:

 

:clown:

  • Like 1
  • 3 months later...
Posted

ik zou proefrit rijden

bevalt hij dan NIET kopen

maar gewoon op verlanglijstje zetten van SINTER KLAAS

spaar jij weer geld uit.

hij moet zijn beloftes maar eens waarmaken de bedrieger lol

Hmmmm...... Tja...... Euh......... Ik begrijp het niet.......

Posted

Hmmmm...... Tja...... Euh......... Ik begrijp het niet.......

 

Ik ook niet!

 

Ik laat, herhaal: ik laat vrijdag de kabel/kast inbouwen bij de garage icm een kleine beurt.

145 euro en klaar.

Via www bestellen en een dag opofferen + de tijd om naar E'dam te rijden kost bijna net zoveel.

En dat terwijl de Pimpmasters erg druk zijn op dit moment.............. heeft mij doen besluiten om dit zo te doen!

 

Het is nog geen vrijdag maar niemand die mij tegen houd :ninja::no::clown:

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...