Wimis on Posted May 24, 2014 Posted May 24, 2014 Hoi, sticker: Pleite! embleem ECO: ook Poetsen doen we volgende week. Restanten blijven in de kofferbak: Quote
kialoog Posted May 24, 2014 Posted May 24, 2014 Zozo, mooi Wimis, ging dat nog makkelijk na plusminus 3 jaar het verwijderen??? moet dat ook al 3 jaar doen, komt er gewoon niet van. Grtz Quote
Mieske007 Posted May 24, 2014 Posted May 24, 2014 Yes nice Wimis. Weg met die rommel. Wat een mooie achterkant zo. En dat Eco logo.. Hoe Economisch is een Sportage nou helemaal... Quote
Guest Warmentuuter Posted May 24, 2014 Posted May 24, 2014 Hoe Economisch is een Sportage nou helemaal... Bijna een A label toch. Quote
Wimis on Posted May 28, 2014 Author Posted May 28, 2014 Zozo, mooi Wimis, ging dat nog makkelijk na plusminus 3 jaar het verwijderen??? moet dat ook al 3 jaar doen, komt er gewoon niet van. Grtz Ja hoor, met een föhn een beetje verwarmen en de sticker en het embleem gingen er snel af. Lijmrestjes weg rullen met de duim net zo......... Ik heb daarna de lak ter plaatse van het embleem even licht gepoetst met turtlle wax en klaar was Wim. Quote
Wimis on Posted June 8, 2014 Author Posted June 8, 2014 Volgende update is onderweg! Gezien bij Patrick........... windschermen. Dinsdag (10-6-14) kan ik die ophalen. 1 Quote
Wimis on Posted June 8, 2014 Author Posted June 8, 2014 Rij jij zo vaak met de ramen open dan? Yep (ben een roker) Quote
Mieske007 Posted June 8, 2014 Posted June 8, 2014 Vandaar dat je geen mooie witte durfde te kopen met al die roet uitstoot. ... Quote
Wimis on Posted June 8, 2014 Author Posted June 8, 2014 Vandaar dat je geen mooie witte durfde te kopen met al die roet uitstoot. ... Nee dat is de reden dat ik een zwarte heb gekozen. Dan hoef ik niet in te zitten over de roet uitstoot! 1 Quote
Wimis on Posted June 10, 2014 Author Posted June 10, 2014 Vanmorgen de windschermpjes opgehaald. En vanmiddag geïnstalleerd. Helemaal TOP oordeel zelf: 2 Quote
Albert jan & Brigitte Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Staan heel mooi Wimis. Niet te groot. Quote
xtra40 Posted June 11, 2014 Posted June 11, 2014 Heel erg netjes past er perfect op steekt zelfs niet eens af als of het er hoord Quote
Mieske007 Posted June 11, 2014 Posted June 11, 2014 Heel erg netjes past er perfect op steekt zelfs niet eens af als of het er hoord Ben ik het helemaal mee eens! 1 Quote
Specialmade Posted June 11, 2014 Posted June 11, 2014 @Wimis, Ziet er zeer netjes uit. Is inderdaad een prima oplossing voor rokers. Kun je het raam een stukje open zetten en heb je geen last van de wind, en medepassagiers (minder/geen) last van de rook Grtz. Specialmade Quote
Mieske007 Posted June 28, 2014 Posted June 28, 2014 Zie geen update maar ik wil je er wel even op wijzen dat jullie hond tussen de achterklap zit.... 2 Quote
Wimis on Posted June 28, 2014 Author Posted June 28, 2014 Zie geen update maar ik wil je er wel even op wijzen dat jullie LEEUW tussen de achterklap zit.... 1 Quote
Wimis on Posted September 29, 2014 Author Posted September 29, 2014 Aanstaande vrijdag nieuwe upgrade van de SP3 !!! Automatisch inklappen van de buitenspiegels Quote
xtra40 Posted September 29, 2014 Posted September 29, 2014 Toch niet dat veels te dure kastje van de dealer toch mag ik hopen Quote
plattie Posted September 29, 2014 Posted September 29, 2014 ik zou proefrit rijden bevalt hij dan NIET kopen maar gewoon op verlanglijstje zetten van SINTER KLAAS spaar jij weer geld uit. hij moet zijn beloftes maar eens waarmaken de bedrieger lol Hmmmm...... Tja...... Euh......... Ik begrijp het niet....... Quote
Wimis on Posted September 29, 2014 Author Posted September 29, 2014 Hmmmm...... Tja...... Euh......... Ik begrijp het niet....... Ik ook niet! Ik laat, herhaal: ik laat vrijdag de kabel/kast inbouwen bij de garage icm een kleine beurt. 145 euro en klaar. Via www bestellen en een dag opofferen + de tijd om naar E'dam te rijden kost bijna net zoveel. En dat terwijl de Pimpmasters erg druk zijn op dit moment.............. heeft mij doen besluiten om dit zo te doen! Het is nog geen vrijdag maar niemand die mij tegen houd 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.