Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Wimis

als ik mij niet vergis zit dat toch al op jouw / de uitvoering -  X-ecutive Plus Pack .

grtz

• Like 1
Geplaatst

Gewoon aan Sinterklaas vragen

dan heb je hem Gratis :-)

het word nu eens tijd dat hij Echt eens wat weggeeft

Heb al jaren niks gehad :wink:

hij bedriegt ons :-)  :-)

Jij begint nu irritant te worden........

vervuilt mijn topic met dat soort opmerkingen!

Ik word een beetje moe van jou zwartje :shit:

• Like 2
Geplaatst

Jij begint nu irritant te worden........

vervuilt mijn topic met dat soort opmerkingen!

Ik word een beetje moe van jou zwartje :shit:

meneer was kennelijk weer op het oorlogs pad is gewaarschuwd

en voolopig een ban dus geen last meer van

Geplaatst

Heej, ik zie dat ene vervelende meneer hier ook automatisch is ingeklapt....... ;)

• Like 2
Gast Warmentuuter
Geplaatst

voolopig een ban dus geen last meer van

Voorlopig.......... mag langer hoor. 

Geplaatst

Vanaf model Business-lijn kun je die "achteraf" laten aanbrengen...............

En ik denk, bij de pimpmasters, vanaf elke type :)

• Like 2
Geplaatst

Er staat hier een SP3 voor de deur met ingeklapte spiegels :ninja:

Vrouwtje heeft de SUV opgehaald en vergeet altijd de spiegels in te klappen........... het zal toch niet :tt1:

Vanavond een filmpje :winkiss:

• Like 1
Geplaatst

Dat heeft de dealer snel gedaan. Bij mij heeft de dealer er 3 dagen over gedaan om het werkend te krijgen. Bleek een fout in de installatie handleiding te staan. Was al wel bekend bij KIa maar mijn dealer wist dat nog niet.

Geplaatst

Ik heb het zowel bij onze Rio en onze Sportage door de Pimpmasters laten doen maar dan gelijktijdig met het aanbrengen van een Witson radio.

Heerlijk om niet na te hoeven denken over het inklappen van je spiegels.

Naast dat het erg cool staat (ik zeg tegen de vriendjes van mijn zoontje altijd dat wij een transformers auto hebben gheghe) kan ik nu van afstand altijd zien of ik mijn auto weer eens niet vergeten ben op slot te maken.

Veel plezier met deze fijne upgrade Wimis!

• Like 1
  • 2 maanden later...
Geplaatst

Vandaag alweer de SP3 ruim een jaar in het bezit!

Ben hem nog niet zat hoor........... echt niet maar......... ?!

Vanavond na het kerstdiner mijn zoon (nr2) even laten proeven van een andere auto dan zijn vriendin of mijn ex-vrouw :+

Respectievelijk: een Hatsjoe curore en een Toyota Yaris.

Hij had 2 a 3 maanden geleden zijn rijbewijs gehaald, dus mooie gelegenheid om eens te testen of die dat wel waard was.

Hmm pap:........... wat een gave auto is dit! Alles uitgelegd natuurlijk en ik werd lekker gechauffeurd ..........

Zoon 2, Brandon, reed overigens prima hoor. Zoon 3, Alex, was helemaal stil....... (jaloers ? )

En fijn, de ODO stond (dec2013) op 15000 nog wat, nu op 34000 en een beetje!

• Like 1
Geplaatst

Vandaag alweer de SP3 ruim een jaar in het bezit!

Vanavond na het kerstdiner mijn zoon (nr2) even laten proeven van een andere auto dan zijn vriendin of mijn ex-vrouw :+

Respectievelijk: een Hatsjoe curore en een Toyota Yaris.

Hij had 2 a 3 maanden geleden zijn rijbewijs gehaald, dus mooie gelegenheid om eens te testen of die dat wel waard was.

Hmm pap:........... wat een gave auto is dit! Alles uitgelegd natuurlijk en ik werd lekker gechauffeurd ..........

Zoon 2, Brandon, reed overigens prima hoor. Zoon 3, Alex, was helemaal stil....... (jaloers ? )

Kleine kinderen worden groot Wim.

Dochter scheurt inmiddels ook in de i10 en Fiat en ik voel me er heel veilig bij.

Ze vond het wel erg jammer dat ik de Chevy niet meer had, wilde ze ook wel eens in toeren.

Ik denk dat ik de huidige eigenaar maar eens ga opsporen :-) :-)

• Like 1
Geplaatst

Leuk dat je kinderen op een gegeven moment het enthousiasme hebben om te leren autorijden. Mijn zoon start aankomende zomer met zijn rijlessen.

Geplaatst

Kleintjes worden groot.............. inderdaad!

Ze mogen van mij dan hun rijkunsten laten zien en dat gaat prima hoor.

In zo'n Chevi kun je vast nog wel eens een proefrit maken :)

Is zoonlief dan 16,5-17- of ouder, Smart?

Geplaatst

Hij is afgelopen maandag 17 jaar geworden. Hij mocht van ons starten met 16,5 jaar, maar hij wilde dit pas volgend jaar. Prima toch? Ik vind het overigens sowieso belangrijk dat iemand z'n rijbewijs heeft. Plus, hij kan ons eens rijden naar een feestje....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...