Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo,

kan iemand mij meer vertellen over winterbanden voor een sorento? ik weet niet of ik van de standaard maat kan afwijken, en ik weet ook niet of er nog andere banden van zeg maar andere merken op een sorento passen. kan ik bijvoorbeeld de winterbanden van mijn buur zijn mercedes ML(vorig model) gebruiken om te gaan ski

Geplaatst

Winterbanden, maat 245/65 R17 (Sorento 3.3 V6 '08 originele wielmaat) zijn 144 euro per stuk nieuw op autobandenmarkt.nl. Dus 144 maal 4 is 576 euro. Moet je ze alleen nog laten monteren. Doe dit bij kwikfit ofzo, dat is lekker goedkoop wat dat aangaat. Balanceren is ten strenste aangeraden om snelle slijtage en trillen en koersafwijking te voorkomen. Maargoed, gelieve eerst de juiste bandenmaat hier te presenteren van de velgen waar je ze om wilt hebben. Ik adviseer altijd om een losse set velgen erbij te kopen, het liefst staal ivm corrosie van lichtmetaal door pekel, in dezelfde maat als de wielen die eronder zitten. Deze haal je bijvoorbeeld op de sloop, of je zoekt uit welke maat je nodig hebt, en besteld ze nieuw bij een of andere discounter in velgen. Je hebt er genoeg. ;)

Geplaatst

Ik had net een aanbod van ASB autobanden in Leusden voor 100 euro per stuk gemonteerd en gebalanceerd. Deze winterbanden Michelin Alpin zijn bijna nieuw.

Geplaatst
welke bandenmaat is het? ik heb mij laten wijsmaken dat ik 245/70 r16 of 225/75 r16 op moet laten leggen. op 16" velg.

zijn dit 2e hands banden?

de maat is 245/70 R16 107H en inderdaad gebruikt (bijna nieuw)

Geplaatst

En anders bel je voor de winterbanden eens Julian Groenendijk in Ridderkerk, zelf Sorento rijder

Heeft bij mij Michelins gemonteerd op vrijwel nieuwe originele wielen van de Sorento1 terwijl ik zelf een Sorento2 heb (d.i. type na 10.06)

Succes!

• 10 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...