sjoerdv92 Posted January 16, 2014 Posted January 16, 2014 Zo, heb ook even me kentekenverlichting aangepast. Overdag nog niet goed te zien, zal vanavond nog een foto uploaden. Zit een 4smd lampje in! Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Quote
Creative Name Posted January 16, 2014 Posted January 16, 2014 Is wel mooi die LED's, ik heb er ook 2 geprobeerd maar die waren me echt te fel, welke gebruiken jullie dan? Quote
sjoerdv92 Posted January 16, 2014 Author Posted January 16, 2014 Zou je even moeten kijken via google, ik heb er t10 - 4 smd - koel wit in zitten. Bewust voor 4 SMD gekozen aangezien ik 2 SMD te weinig licht op vind brengen! Quote
Murcielaygo Posted January 16, 2014 Posted January 16, 2014 En hoe zitten die SMD's dan? Rondom, of allemaal naar 1 kant "opzij"? Quote
sjoerdv92 Posted January 16, 2014 Author Posted January 16, 2014 Rondom, in de armatuur van de verlichting zit geen spiegel. Ondanks dat is de lichtopbrengst goed genoeg! Niet te fel en niet te zacht! Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.