belthazor Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 Ik had een vraag in verband met de strook (zie afbeelding) die onder de voorbumper gemonteerd is. Ik heb vaak dat als ik in een riool greppel (zie afbeelding) rijdt, dat die strook de grond raakt. Kan dat kwaad? Is die strook aan de bumper vastgemaakt, zodat de bumper ingeduwd wordt en schade oploopt? Quote
Murcielaygo Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 Veel moderne auto's hebben zo'n lip tegenwoordig, mijn Picanto nu en daarvoor de Aygo ook. Is van rubber en heeft voor zover ik weet met name een aërodynamische functie. Denk dus niet dat je bang hoeft te zijn voor schade. Quote
belthazor Geplaatst 11 December, 2013 Topic Starter Geplaatst 11 December, 2013 Bedankt voor de reactie. Ik vroeg het omdat het al enkele malen over de grond heeft geschuurd en te zien is. Quote
Jack_z Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 bij mijn picanto heb ik daar geen last van, is de auto niet verlaagd ? dan zou er meer kans zijn dat je iets met die strip raakt Quote
belthazor Geplaatst 11 December, 2013 Topic Starter Geplaatst 11 December, 2013 Niet verlaagd! Misschien zijn die greppels dieper hier, maar dan zouden er nog anderen iets gezegd hebben. Ik moet binnen een paar weken toch voor de 1.000 KM nazicht gaan en dan eens navragen. Quote
Murcielaygo Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 bij mijn picanto heb ik daar geen last van, is de auto niet verlaagd ? dan zou er meer kans zijn dat je iets met die strip raakt Ik heb dit met mijn onverlaagde Picanto ook wel eens hoor. Is gewoon een samenloop van een goot, een stoepje en remmen waardoor de auto "duikt" tegelijk... Quote
bigmac Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 Ik heb dat nog nooit gehad, maar ik kan me wel voorstellen dat je bij parkeren, haaks op de weg, die onder-bumper tegen de stoeprand of tegen een 'varkensrug' raakt. Quote
mcbeef Geplaatst 13 December, 2013 Geplaatst 13 December, 2013 Mooie mistlampen zitten er bij jou op Belthazor! Quote
belthazor Geplaatst 14 December, 2013 Topic Starter Geplaatst 14 December, 2013 Mooie mistlampen zitten er bij jou op Belthazor! De afbeelding is een random foto van internet (niet van mijn eigen wagen). Gewoon een foto waar de strook goed te zien is om het aan te duiden Quote
xtra40 Geplaatst 14 December, 2013 Geplaatst 14 December, 2013 is en grapje denk ik omdat het een foto is van een 4 deurs rio en die heeft een net even andere neus en word dacht ik helaas niet verkocht in nederland Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.