Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Is er al een richtdatum voor deze detaildag

 

Vraagt de detailer aan de andere detailer.......

  • Like 1
Posted

Dan verwacht ik zondag 1juni op de meeting in de meern wel wat tot in de puntjes gepoetste autos :wink:

De Anac is 8 minuten rijden.

  • Like 5
Posted

Dan moet ik een bewuste keuze maken.......

Posted

Hou allemaal zaterdag 31 mei als richtdatum aan. Zodra alles zeker is zullen wij het definitief hier posten.

Is na de zomer geen beter idee ?

Het wordt nu voor veel leden of/of Poets/De meern

Zou een beetje jammer zijn.

Kun je ook gelijk het winterklaar maken uitleggen.

Het is maar een idee !

  • Like 2
Posted

Dan moet ik een bewuste keuze maken.......

of gewoon vragen of ze je enkelband wat ruimer afstellen qua beweging- vrijheid ?

  • Like 1
Posted

Zeg lieverd ga jij eens gauw de plaat poetsen.....

  • Like 1
Posted

Is na de zomer geen beter idee ?

Het wordt nu voor veel leden of/of Poets/De meern

Zou een beetje jammer zijn.

Kun je ook gelijk het winterklaar maken uitleggen.

Het is maar een idee !

of die poetsmeeting ook in de meern houden op dezelfde dag ? denk dat we anders te snel uitgesproken raken ? :P

Posted

Zeg lieverd ga jij eens gauw de plaat poetsen.....

lieverd ? ik voel wat lichamelijke verlangens ontstaan :P

Posted

Haal jij jezelf nu eens uit het wintervet!

  • Like 1
Posted

Hellup..

 

Maar effe zonder dollen.

Ergens begin september kunnen de leden de vakantie vliegen er weer af poetsen en spul in slaan voor de winter.

Lijkt me beter dan deze datum.

Toch ?

Guest Warmentuuter
Posted

lieverd ? ik voel wat lichamelijke verlangens ontstaan :P

 

Kijk eens wat het mooie weer met de mens doet.  :-)  :-)

Posted

Ik heb het al opgelost. Ik stuur mijn vriendin naar de poetsdag, en ik ga de dag erna naar meern met een blinkende gt, lekker kletsen.Ps ik moet alleen nog bedenken hoe ik dit aan mijn vriendin ga vertellen, want doe ik dat niet goed lees voorzichtig zal ik niet in staat zijn om naar meern te rijden :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  • Like 1
Posted

Mensen, het lijkt wel of er een vloek ligt op deze meeting. Ik heb te horen gekregen van het autobedrijf waar we gebruikt konden gaan maken van het terrein dat het niet door kan gaan. De reden: de gemeente gaat een flink stuk van zijn terrein op gooien voor een paar maanden omdat er van alles in de grond aangepast moet worden (blijkt precies onder zijn grond flink wat rioolleidingen samenkomen).

 

Om eerlijk te zijn weet ik het nu ook even niet meer hoe ik op zo een korte termijn iets kan regelen voor jullie. Wellicht weet een van jullie een bedrijf wie zijn terrein beschikbaar zou willen stellen (sorry dat ik wellicht zo uit het veld geslagen klink maar ik zit er echt om te balen).

Posted

jij heb je stinkende best gedaan joh, dus trek het je niet aan !

 

 

maar nu je er toch ben :P ik zag vandaag dat de smog enzo van de laatste week een dof laagje op mijn auto achter heeft gelaten lijkt wel sahara zand, gewoon afspoelen ? 

  • Like 1
Posted

dat is wel heel erg lullig 

ik kan je alleen maar vragen om met je spullen bij ons op de bijeenkomst te komen kijken ???

kan je daar al dat moois showen 

  • Like 2

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...