Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Interesse peiling poetsmeeting 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Is er al een richtdatum voor deze detaildag

Vraagt de detailer aan de andere detailer.......

• Like 1
Geplaatst

Dan verwacht ik zondag 1juni op de meeting in de meern wel wat tot in de puntjes gepoetste autos :wink:

De Anac is 8 minuten rijden.

• Like 5
Geplaatst

Hou allemaal zaterdag 31 mei als richtdatum aan. Zodra alles zeker is zullen wij het definitief hier posten.

Is na de zomer geen beter idee ?

Het wordt nu voor veel leden of/of Poets/De meern

Zou een beetje jammer zijn.

Kun je ook gelijk het winterklaar maken uitleggen.

Het is maar een idee !

• Like 2
Geplaatst

Dan moet ik een bewuste keuze maken.......

of gewoon vragen of ze je enkelband wat ruimer afstellen qua beweging- vrijheid ?

• Like 1
Geplaatst

Zeg lieverd ga jij eens gauw de plaat poetsen.....

• Like 1
Geplaatst

Is na de zomer geen beter idee ?

Het wordt nu voor veel leden of/of Poets/De meern

Zou een beetje jammer zijn.

Kun je ook gelijk het winterklaar maken uitleggen.

Het is maar een idee !

of die poetsmeeting ook in de meern houden op dezelfde dag ? denk dat we anders te snel uitgesproken raken ? :P

Geplaatst

Hellup..

Maar effe zonder dollen.

Ergens begin september kunnen de leden de vakantie vliegen er weer af poetsen en spul in slaan voor de winter.

Lijkt me beter dan deze datum.

Toch ?

Gast Warmentuuter
Geplaatst

lieverd ? ik voel wat lichamelijke verlangens ontstaan :P

Kijk eens wat het mooie weer met de mens doet.  :-)  :-)

Geplaatst

Ik heb het al opgelost. Ik stuur mijn vriendin naar de poetsdag, en ik ga de dag erna naar meern met een blinkende gt, lekker kletsen.Ps ik moet alleen nog bedenken hoe ik dit aan mijn vriendin ga vertellen, want doe ik dat niet goed lees voorzichtig zal ik niet in staat zijn om naar meern te rijden :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Like 1
Geplaatst

Mensen, het lijkt wel of er een vloek ligt op deze meeting. Ik heb te horen gekregen van het autobedrijf waar we gebruikt konden gaan maken van het terrein dat het niet door kan gaan. De reden: de gemeente gaat een flink stuk van zijn terrein op gooien voor een paar maanden omdat er van alles in de grond aangepast moet worden (blijkt precies onder zijn grond flink wat rioolleidingen samenkomen).

Om eerlijk te zijn weet ik het nu ook even niet meer hoe ik op zo een korte termijn iets kan regelen voor jullie. Wellicht weet een van jullie een bedrijf wie zijn terrein beschikbaar zou willen stellen (sorry dat ik wellicht zo uit het veld geslagen klink maar ik zit er echt om te balen).

Geplaatst

jij heb je stinkende best gedaan joh, dus trek het je niet aan !

maar nu je er toch ben :P ik zag vandaag dat de smog enzo van de laatste week een dof laagje op mijn auto achter heeft gelaten lijkt wel sahara zand, gewoon afspoelen ? 

• Like 1
Geplaatst

dat is wel heel erg lullig 

ik kan je alleen maar vragen om met je spullen bij ons op de bijeenkomst te komen kijken ???

kan je daar al dat moois showen 

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...