klankie Geplaatst 24 Maart, 2014 Geplaatst 24 Maart, 2014 Is er al een richtdatum voor deze detaildag Quote
Smart Geplaatst 24 Maart, 2014 Geplaatst 24 Maart, 2014 Is er al een richtdatum voor deze detaildag Vraagt de detailer aan de andere detailer....... 1 Quote
klankie Geplaatst 25 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 25 Maart, 2014 gaan de masters les geven 1 Quote
Jack_z Geplaatst 25 Maart, 2014 Geplaatst 25 Maart, 2014 jij den haag ik zoetermeer zou wel eens mee willen kijken bij je Quote
klankie Geplaatst 26 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 26 Maart, 2014 jij den haag ik zoetermeer zou wel eens mee willen kijken bij je ow dat kan hoor en snel al op zaterdag 5 en zondag 6 april in s'gravenzande staat er een zwarte Porsche 911 uit 1979 te wachten en wel deze zie link http://www.oldtimers-te-koop.be/oldtimer-autos/Porsche-911-sc_186197.aspx http://www.classicacars.nl/?q=aanbod 1 Quote
Cardetails.nl Geplaatst 30 Maart, 2014 Geplaatst 30 Maart, 2014 Hou allemaal zaterdag 31 mei als richtdatum aan. Zodra alles zeker is zullen wij het definitief hier posten. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 30 Maart, 2014 Geplaatst 30 Maart, 2014 Dan verwacht ik zondag 1juni op de meeting in de meern wel wat tot in de puntjes gepoetste autos 1 Quote
bigwade Geplaatst 30 Maart, 2014 Geplaatst 30 Maart, 2014 Dan verwacht ik zondag 1juni op de meeting in de meern wel wat tot in de puntjes gepoetste autos De Anac is 8 minuten rijden. 5 Quote
klankie Geplaatst 31 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 31 Maart, 2014 klinkt goed 31 mei , van de party Quote
Smart Geplaatst 31 Maart, 2014 Geplaatst 31 Maart, 2014 Dan moet ik een bewuste keuze maken....... Quote
bigwade Geplaatst 1 April, 2014 Geplaatst 1 April, 2014 Hou allemaal zaterdag 31 mei als richtdatum aan. Zodra alles zeker is zullen wij het definitief hier posten. Is na de zomer geen beter idee ? Het wordt nu voor veel leden of/of Poets/De meern Zou een beetje jammer zijn. Kun je ook gelijk het winterklaar maken uitleggen. Het is maar een idee ! 2 Quote
Jack_z Geplaatst 1 April, 2014 Geplaatst 1 April, 2014 Dan moet ik een bewuste keuze maken....... of gewoon vragen of ze je enkelband wat ruimer afstellen qua beweging- vrijheid ? 1 Quote
Smart Geplaatst 1 April, 2014 Geplaatst 1 April, 2014 Zeg lieverd ga jij eens gauw de plaat poetsen..... 1 Quote
Jack_z Geplaatst 1 April, 2014 Geplaatst 1 April, 2014 Is na de zomer geen beter idee ? Het wordt nu voor veel leden of/of Poets/De meern Zou een beetje jammer zijn. Kun je ook gelijk het winterklaar maken uitleggen. Het is maar een idee ! of die poetsmeeting ook in de meern houden op dezelfde dag ? denk dat we anders te snel uitgesproken raken ? Quote
Jack_z Geplaatst 1 April, 2014 Geplaatst 1 April, 2014 Zeg lieverd ga jij eens gauw de plaat poetsen..... lieverd ? ik voel wat lichamelijke verlangens ontstaan Quote
Smart Geplaatst 1 April, 2014 Geplaatst 1 April, 2014 Haal jij jezelf nu eens uit het wintervet! 1 Quote
bigwade Geplaatst 1 April, 2014 Geplaatst 1 April, 2014 Hellup.. Maar effe zonder dollen. Ergens begin september kunnen de leden de vakantie vliegen er weer af poetsen en spul in slaan voor de winter. Lijkt me beter dan deze datum. Toch ? Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 1 April, 2014 Geplaatst 1 April, 2014 lieverd ? ik voel wat lichamelijke verlangens ontstaan Kijk eens wat het mooie weer met de mens doet. Quote
theomonika Geplaatst 1 April, 2014 Geplaatst 1 April, 2014 jammer dat wij niet kunnen om dat wij dat zelfde weekend al onze bijeenkomst hebben staan Quote
arjan gt Geplaatst 1 April, 2014 Geplaatst 1 April, 2014 Ik heb het al opgelost. Ik stuur mijn vriendin naar de poetsdag, en ik ga de dag erna naar meern met een blinkende gt, lekker kletsen.Ps ik moet alleen nog bedenken hoe ik dit aan mijn vriendin ga vertellen, want doe ik dat niet goed lees voorzichtig zal ik niet in staat zijn om naar meern te rijden Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1 Quote
Cardetails.nl Geplaatst 6 April, 2014 Geplaatst 6 April, 2014 Mensen, het lijkt wel of er een vloek ligt op deze meeting. Ik heb te horen gekregen van het autobedrijf waar we gebruikt konden gaan maken van het terrein dat het niet door kan gaan. De reden: de gemeente gaat een flink stuk van zijn terrein op gooien voor een paar maanden omdat er van alles in de grond aangepast moet worden (blijkt precies onder zijn grond flink wat rioolleidingen samenkomen). Om eerlijk te zijn weet ik het nu ook even niet meer hoe ik op zo een korte termijn iets kan regelen voor jullie. Wellicht weet een van jullie een bedrijf wie zijn terrein beschikbaar zou willen stellen (sorry dat ik wellicht zo uit het veld geslagen klink maar ik zit er echt om te balen). Quote
Jack_z Geplaatst 6 April, 2014 Geplaatst 6 April, 2014 jij heb je stinkende best gedaan joh, dus trek het je niet aan ! maar nu je er toch ben ik zag vandaag dat de smog enzo van de laatste week een dof laagje op mijn auto achter heeft gelaten lijkt wel sahara zand, gewoon afspoelen ? 1 Quote
xtra40 Geplaatst 6 April, 2014 Geplaatst 6 April, 2014 dat is wel heel erg lullig ik kan je alleen maar vragen om met je spullen bij ons op de bijeenkomst te komen kijken ??? kan je daar al dat moois showen 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.